Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nya cheferna verkar bra men det är fortfarande kaos.

Inga nya direktiv som omde inte är nog. Imorgon ska allt hända. Häste ska in till veterinären, en annan veterinär kommer ut och jag kan inte vara ledig. Har ingen transport då den är på reparation mm mm listan kan göras lång.

jag är så slutkörd i kropp och knopp jag bara kan bli. Kan säga att leendet får man skruva av och jag känner mig så falsk som försöker hålla humöret uppe.

Pust snart får jag avsluta och åka hem
Var rädd om dig! 🌷
 
Besiktigat en bil.

Försökt ringa försäkringsbolaget om min Audi men de hade stängt. Verkstan hade däremot öppet och kunde berätta att de har fel på bildöverföringen och har inte fått några bilder.

Kul.

Så nu får jag försöka få tag på försäkringsbolaget igen.

”Ring inte oss, vi kontaktar dig.”

Jaha...
 

Grattis!!! :bump::bump::bump:

Jag ska titta på lägenhet i veckan men vet inte vad det blir än, är lite mer i sitsen av att jag tar det som finns just nu :laugh:

Grattis! Så kul! :banana: :bump:

GRATTIS! Jag är så himla glad för din skull :banana:

Tack så mycket! :banana:

@cambodia Hoppas det blir något bra! :)
 
Hrm.... Köpesannons på fb där personen vill köpa en stekpanna i gjutjärn. Har lagt in en "bild för uppmärksamhet" som består av en parkering med ett antal väldigt nedsnöade bilar. Hrm.... Brukar inte en "bild för uppmärksamhet" ha NÅGOT med det man skriver om att göra :confused:?

Ja ja, han fick ju min uppmärksamhet i alla fall. Synd bara att jag inte har någon stekpanna att sälja...... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 756
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 151
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp