Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BeklagarVår släkting skickade ett sms tidigare idag och sa att hens partners mamma somnade in igår
Över de 10+ åren som vi har känt varandra så har hon blivit sämre och sämre, så det var ingen blixt från en klar himmel. Men ändå tråkigt, så klart.
Frågade mamma om släktingen skickat något meddelande till henne - vilket hen så klart inte har gjort. Så jag har släppt "nyheten" till min mamma... mamma tyckte väldigt bra om den personen så hon blev ledsen. Men blä, vilket fruktansvärt tråkigt meddelande att leverera!
Mamma har redan sagt till släktingen att hen ska kontakta henne direkt och inte gå genom mig. Men det hjälper inte. Eftersom jag och släktingen har en bra relation (med våra mått mätt...) så "kan" jag inte blockera hen för det lär förstöra vår relation också.
Hittade precis en gammal släktings halsband. Tycker det är lite annorlunda och kul, och bekvämt! Vet dock inte om det är något speciellt med det på annat sätt?
Visa bifogad fil 65138
Så fintHittade precis en gammal släktings halsband. Tycker det är lite annorlunda och kul, och bekvämt! Vet dock inte om det är något speciellt med det på annat sätt?
Visa bifogad fil 65138
Vår släkting skickade ett sms tidigare idag och sa att hens partners mamma somnade in igår
Över de 10+ åren som vi har känt varandra så har hon blivit sämre och sämre, så det var ingen blixt från en klar himmel. Men ändå tråkigt, så klart.
Frågade mamma om släktingen skickat något meddelande till henne - vilket hen så klart inte har gjort. Så jag har släppt "nyheten" till min mamma... mamma tyckte väldigt bra om den personen så hon blev ledsen. Men blä, vilket fruktansvärt tråkigt meddelande att leverera!
Mamma har redan sagt till släktingen att hen ska kontakta henne direkt och inte gå genom mig. Men det hjälper inte. Eftersom jag och släktingen har en bra relation (med våra mått mätt...) så "kan" jag inte blockera hen för det lär förstöra vår relation också.
Beklagar
TackJag beklagar förlusten
Men NEJ!!! Mardrömjag säger upp mig från uppsatsen från helvetet, idag kom jag äntligen igång, fick en hel del gjort och hela Word börjar spela flipper och sen stängs hela datorn av och allt jag har gjort idag är borta. Finns inte att hitta någonstans på datorn, den här dummat sig i omgångar men så här illa har det aldrig varit. Nu har jag druckit ett glas rödvin till maten och lagt ner skiten för idag.
Beklagar förlustenVår släkting skickade ett sms tidigare idag och sa att hens partners mamma somnade in igår
Jag sparade typ efter varje meningjag säger upp mig från uppsatsen från helvetet, idag kom jag äntligen igång, fick en hel del gjort och hela Word börjar spela flipper och sen stängs hela datorn av och allt jag har gjort idag är borta. Finns inte att hitta någonstans på datorn, den här dummat sig i omgångar men så här illa har det aldrig varit. Nu har jag druckit ett glas rödvin till maten och lagt ner skiten för idag.
Min mardröm var att "tappa bort" mitt bokmanus.... Ju fler ord och sidor som jag lade till, ju nervösare blev jag. Så det var onedrive, spara på USB-sticka OCH mejla versioner till mig själv....Jag sparade typ efter varje mening
Blev 78000 versioner typ men var livrädd att nåt skulle försvinna