Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
:arghh: jag säger upp mig från uppsatsen från helvetet, idag kom jag äntligen igång, fick en hel del gjort och hela Word börjar spela flipper och sen stängs hela datorn av och allt jag har gjort idag är borta. Finns inte att hitta någonstans på datorn, den här dummat sig i omgångar men så här illa har det aldrig varit. :( Nu har jag druckit ett glas rödvin till maten och lagt ner skiten för idag.
Värsta som kan hända 😫🤦🏻‍♀️ kör numera Google dokument medan jag skriver sen flyttar jag de till Word när jag är klar just för att inget ska försvinna :nailbiting::nailbiting:
 
Dags att sova så man orkar upp imorgon. Vi ska börja med möte på teams för alla som ska ut i kommunen. Sen ska vi väl vidare till respektive praktikplats 👀 Så tänkte lägga mig i tid idag så jag hinner läsa ut boken jag hållit på med alldeles för länge nu 😅
 
Värsta som kan hända 😫🤦🏻‍♀️ kör numera Google dokument medan jag skriver sen flyttar jag de till Word när jag är klar just för att inget ska försvinna :nailbiting::nailbiting:
Ja det får nog bli någon sån lösning, även om maken tyckte att jag skulle åka och köpa mig en ny dator i veckan också. Sjukt tacksam över att jag hann skriva klart och skicka in examinationsuppgiften i går åtminstone
 
Ja det får nog bli någon sån lösning, även om maken tyckte att jag skulle åka och köpa mig en ny dator i veckan också. Sjukt tacksam över att jag hann skriva klart och skicka in examinationsuppgiften i går åtminstone
Köpte ny dator, hjälpte inte Word krascha ändå 😂 😫 Efter de så kör jag som sagt Google dokument och många av mina studiekamrater gör de med, så vi kan dela om de är gruppuppgifter osv ☺️
 
4F7CB372-2482-4C2C-98FA-915555E5AEC4.webp

:d
 
Är vaken, måste snabbläsa tre uppsatser innan dagen som är galen.

8-10 möte (grupparbete).
9-10 möte (jobbet).
9-12 APT (jobbet).
13-16 ”metod-eftermiddag” <-möte (jobbet).
16.30-18 möte (annat grupparbete).
18.30-20 yoga.
20-21 zoom med MammaFitness.

Lite osäker på morgonens planering 😅🤪
 
Barnbarnet akte hem for flera timmar sedan, vi gjorde pizza till lillebror och foraldrar samt semlor. Jag har haft inte ett, men tva (!) glas vin ... hade det funnits mer kvar i flaskan hade jag druckit det ocksa. :grin: Jag ar helt slut efter en helg med 4-aringen. Men kul har det varit.

Nu ar jag snart pa vag isang trots att klockan inte ar mer an 9pm.
 
Jag är vaken.... jag är vaken... jag är vaken

Får stuva om lite i planeringen för dagens jobb idag. Men det blir nog bra. Bara ca 1h för tidig på jobbet pga av att jag inte har någon bil. Den har min mamma lånat och jag får tillbaks den i eftermiddag. *gäsp*

Blir till att gå och köpa någon slags energidryck på frukosten så man piggnar till.

Har mutat hundarna med ben. Effie vill inte ha några ben men Trolla tar gärna alla.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 758
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 159
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp