Inser att jag blivit hamstertokig på äldre dagar, så är på jakt efter en till hamster. Fantastiska små varelser! ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sparat alla våra hamstersaker efter den som junior hade, för tanken är att när min kropp inte orkar med krävande djur såsom hund, så kommer jag att bli en "crazy-hamster-lady"Inser att jag blivit hamstertokig på äldre dagar, så är på jakt efter en till hamster. Fantastiska små varelser! ❤
Praktiskt ! Sitter såsburken fast i lådan?Älskar mina nya matlådor med olika fack och såsburk så himla smart och skönt att slippa ta med olika burkar!
Visa bifogad fil 65125
Nej, den är helt lös det andra facket (där mina quornfileer ligger) har även en del till som jag plockade bort, en mindre variant av salladslocket till vänster.Praktiskt ! Sitter såsburken fast i lådan?
Hrm.... Jag tänker att risken för att jag skulle slarva bort någon/några delar skulle vara rätt stor...@bettysmatte
Så här ser den ut, tre lösa delar. Ursäkta katten som fotobombar
Visa bifogad fil 65126
Jag tappade bort fler grejer på kortare tid när jag var tvungen att ha med mig flera olika burkarHrm.... Jag tänker att risken för att jag skulle slarva bort någon/några delar skulle vara rätt stor...