Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det du är allergisk mot?Har förresten konstaterat att det är dags att börja med allergimedicin igen. min medicinfria period verkar bli kortare och kortare.
Åh, blä! Går och funderar över när jag ska börja. Förra året var det i februari men jag väntar helst så länge jag kan...Har förresten konstaterat att det är dags att börja med allergimedicin igen. min medicinfria period verkar bli kortare och kortare.
All pollen, inklusive gräs. Visst har jag bra hobby och har valt rätt yrke?Vad är det du är allergisk mot?
Mina allergier och astma gick helt i spinn efter formodade Covid. Helt galet!
Jag insåg att jag knappt kunde andas efter stallet, trots att jag duschat. Det brukar vara ett säkert tecken på att kroppen har för mycket allergener att hantera.Åh, blä! Går och funderar över när jag ska börja. Förra året var det i februari men jag väntar helst så länge jag kan...
Yrke har jag dessvärre inte koll på gällande dig. Vad gör du?All pollen, inklusive gräs. Visst har jag bra hobby och har valt rätt yrke?
Jag insåg att jag knappt kunde andas efter stallet, trots att jag duschat. Det brukar vara ett säkert tecken på att kroppen har för mycket allergener att hantera.
Utbildar mig till landskapsingenjörYrke har jag dessvärre inte koll på gällande dig. Vad gör du?
Hålla lektioner och träna hästar är lagom skoj det med när man har allergisk astma och hostar så man håller på att kräkas. Då är det lätt att hålla sig för skratt.
Utbildar mig till landskapsingenjör
Man slipper iaf bonnbränna