Jag hade ätit lunch och gjort mig redo för att fara till stallet, men då ringer psykiatrin och sänker mig helt. Så nu har jag för mycket ångest för att våga köra bil.
Bra psyk, mycket bra psyk.
Bra psyk, mycket bra psyk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, precis. Tyckte det var ett bra erbjudande från deras sida, och det handlar inte om några stora pengar hellerOch det är ju det viktigaste, att du tycker det är rimligt
Ja drar mig för att gå dit, har dels inget förtroende för dem och har svår tandläkarskräck. Blir vit som ett lakan och slutar andas när jag är där men är de inte bättre imorgon får jag ringa dit.Känner med dig!
Tandvärk är fruktansvärt jobbigt, går inte att tänka klart ens när det är som värst. Minns en natt då jag hade så ont att jag inte kunde göra annat än att gurgla whiskey. Det hjälpte några minuter iaf. Fick på morgonen akuttid hos tandläkaren.
Så tandläkaren kanske kan hjälpa?
Jag har också tandläkarskräck. Fick gå i terapi för det via odontologen på sjukhuset och det blev så pass bra att jag nu går till tandläkaren, visserligen med lustgas, men jag går dit. Så det är ett tips.Ja drar mig för att gå dit, har dels inget förtroende för dem och har svår tandläkarskräck. Blir vit som ett lakan och slutar andas när jag är där men är de inte bättre imorgon får jag ringa dit.
Fick ha lustgas förr när jag var yngre men sen gick min tandläkare i pension Hen var den absolut bästa och tålmodig också!Jag har också tandläkarskräck. Fick gå i terapi för det via odontologen på sjukhuset och det blev så pass bra att jag nu går till tandläkaren, visserligen med lustgas, men jag går dit. Så det är ett tips.
Det kan ju vara så att jobbet har haft otur och förlorat anställda pga flytt eller liknande ocksåKom på att tjänsten varit ute en gång på grund av personen som hade den gick i pension. Så riktigt så illa kanske det inte är?
Jobbet ligger mitt emot min makes jobb, så vi hade kunnat åka ihop de dagar han jobbar.
Måste verkligen prata med sjuksköterskan på jobb imorgon
Absolut, så kan det vara. Men de söker även två andra anställda i andra tjänster. Det brukar normalt sett inte vara så stor omsättning på anställda där, alla har tidigare stannat för att det är så bra där...Det kan ju vara så att jobbet har haft otur och förlorat anställda pga flytt eller liknande också