Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej, kollade på senaste avsnittet av The Stand där "It's the end of the world as we know it (and i feel fine)" spelades på slutet vilket på nåt vis ledde till att jag fick feeling och testade mina nya svarta munskydd och nya rosa städplasthandskar samtidigt som jag nynnade på låten och dansade runt. Känner mig kanske inte så "fine"??
 
Hunden höll på att gräva och puffa på mig i all oändlighet. Lackade tillslut och sa att han får gå och lägga sig, så nu blev han sur 😂

3B07818E-9FA1-4E3F-AE55-D70D90167814.webp
 
Eftersom jag upptäckte det lagom när jag kom till stallet var det ju bara att vända hem och ta glajjerna istället....Så klockan vart ju mycket, ogillar skarpt att rida i glasögon meeen var ju så ridsugen så asch! På med broddskorna och bara grimma och grimskaft och skippade säkerhetsvästen och ut på ridbanan, sååå härligt att gunga med i skritten barbacka
😍
. Fick räcka en kvart men snön är så pass jobbig på ridbanan nu så det blev nog lite motion ändå
😄
.
 
Vad innebär delfodervärd?
Just i det här fallet handlar det om att jag får ha henne som min, jag får göra ”vad jag vill” med henne, betalar halva hyran + verkning. Hon står kvar där. Till att börja med två år, sen får vi se :)
Jag kan komma och gå som jag vill, precis som jag gjort med min gamla sköthäst som står där, som jag också kan fortsätta pyssla med förstås :heart
 
Haha här skulle min sambo gå och lägga sig då ringde de från hans jobb och undrar vart han är :angel: :rofl: Haha fråga honom senast igår om han verkligen var säker på att han jobbade helg och inte onsdag-torsdag, jodå så var de sa han. Hm han har en timmes resväg till jobbet, så de gick på två minuter sen var han utanför dörren 😂
Haha ja jag får väl skriva på min tenta en stund och dricka te innan jag går och lägger mig själv istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 756
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 152
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp