Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken gullig liten arbets-myraMen alltså.. Vad är ens detta för något?
Står i fönstret och fnissar..
Södra Sveriges svar på plogbil?
Visa bifogad fil 64919
Jag tänker att det är skönt för dem att veta att försäljningen är klar, men det kan ju även dra ut på tiden för dig.Mäh. De som ska sälja lägenheten jag är intresserad av har skaffat barn och letar större lägenhet i närheten. Det innebär ju att jag måste vänta på att de ska hitta något. Även att det kommer vara fler spekulanter som ser lägenheter.
Funderar på att göra en fuling och be mäklaren om visning ändå - och om man kan skriva kontrakt på att jag får lägenhet för X kronor när de letat klart. Vet inte om det är så man brukar göra eller om man ens kan det men jag har ju sett att det är vilda västern allmänt om man ska försöka köpa bostad.
... fast det kanske är att vara lite för framfusig?
Jag har ju noll bråttom, det är helt okej om det tar typ ett halvår liksom. För är den så fin som den ser ut på bilderna, är den extremt attraktiv för mig mtp läge och förening... Kanske ska kasta ut frågan i alla fallJag tänker att det är skönt för dem att veta att försäljningen är klar, men det kan ju även dra ut på tiden för dig.
Det skadar inte att fråga!Jag har ju noll bråttom, det är helt okej om det tar typ ett halvår liksom. För är den så fin som den ser ut på bilderna, är den extremt attraktiv för mig mtp läge och förening... Kanske ska kasta ut frågan i alla fall