Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har visst gjort några människor väldigt glada.
När jag rensat i min pappas gamla lägenhet så har jag hittat förbrukningsvaror som är typiskt sådant som äldre kan ha nytta av. Typ gummiploppar till kryckor och lite annat. Helt oanvänt, det mesta fortfarande i sin förpackning. Kändes vansinnigt onödigt att slänga det, så jag hörde av mig till ett äldreboende i närheten för att se om de kanske ville ha grejerna. Herregud så glada de blev. Känns fint att kunna hjälpa till lite :)
 
Funderar på vad jag ska hitta på. Har jobbat undan det mesta förutom tre saker jag behöver mer information om... 🤔

Tidig lunch kanske? Behöver iofs städa undan lite för kollegan som ska vara på plats nästa vecka, men jag måste ju spara lite till eftermiddagen. Kanske sätter jag mig och tar en liten paus med någon intressant video.
 
9181BCA1-C051-4BEA-AC57-95FC8EA114FF.webp


😎😎😎
 
Har nu pratat med sjuksköterskan på jobb som kunde ge mig lite ”inside-information” om chefen på jobbet som var intressant. Så nu har jag lite att fundera över, men som det känns nu så kommer jag inte att söka. Det ÄR ovanligt många tjänster lediga där och det är troligtvis pga chefen...
 
Tonåringarna kom fram, de skickade mms med bild att de var framme och hela. ❤ skönt att de förstår att det är av oro jag tjatar.
Min avkomma är i USA en vecka.
Jag fick ett mess att de var framme och att de hade det bra i värmen.
Puh. Skönt.

I tidiga tonåren for hon med bästisens familj till Thailand i 3 veckor. Inga livstecken. Vi tröstade oss med att vi nog får reda på ifall det händer nåt......
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 756
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 155
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp