Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hassel.Bam! @Ninnurur Idag slog det till för mig med
Vet inte vad som blommar men idag tog jag min första allergitablett för i år
Aha Jag tänkte att det var konstigt att jag inte har känt av något än, jag brukar vara tidigt igång, men vi har ju flyttat ifrån våran trollhasselbuske! Lite ledsamt dock eftersom jag älskar trollhasseln och funderar på att plantera en ny.Hassel.
Mitt barn önskar sig jordgubbar och katter i sin tårtaMitt barn fyller år i slutet av mars. Hon har kläckt ur sig vad hon vill ha för tårta. Gräddtårta. Med FÄRSKA jordgubbar. Sa jag att hon fyller år i MARS?
HAHAHAH de ska jag säga till Mamsen när hon frågar vad jag önskar mig Fyller också i slutet på Mars!Mitt barn fyller år i slutet av mars. Hon har kläckt ur sig vad hon vill ha för tårta. Gräddtårta. Med FÄRSKA jordgubbar. Sa jag att hon fyller år i MARS?
Älskar ormhassel!Aha Jag tänkte att det var konstigt att jag inte har känt av något än, jag brukar vara tidigt igång, men vi har ju flyttat ifrån våran trollhasselbuske! Lite ledsamt dock eftersom jag älskar trollhasseln och funderar på att plantera en ny.
Du får modellera katter i sockerpastaMitt barn önskar sig jordgubbar och katter i sin tårta
Det är inte snällt!HAHAHAH de ska jag säga till Mamsen när hon frågar vad jag önskar mig Fyller också i slutet på Mars!
På tårtan, som ska vara gul, ska Pippi stå. Och Lilla Gubben. Katterna ska vara i...Du får modellera katter i sockerpasta
Det är inte snällt!
Det låter lite lätt makabert med katter i tårtanPå tårtan, som ska vara gul, ska Pippi stå. Och Lilla Gubben. Katterna ska vara i...
(Hade just katter i sockerpasta på tårtan förra året, antagligen därför hon tycker att katt och tårta hör ihop)
Min mams är så snäll så hon skulle nog försöka fixa de bara för att ❤Du får modellera katter i sockerpasta
Det är inte snällt!
Jodå vet de men de är ju inte lika godaAlltså..ni vet att det finns färska jordgubbar att köpa även nu, va? Inte svenska och inte billigt, men det är en annan femma det.