Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
De finns men de är dyra och smaklösa till 90%.

Inte alla - har ätit några från Spanien som faktiskt varit riktigt goda (inte som de från odlingen här i krokarna, så klart..). Har bara ingen aning om när rätt tid för dem är, och om det är nån speciell sort..okej då, lite roulette är det allt :cautious:

Säger bara Calindajordgubbar från Spanien som ICA har. De är de enda importerade som kommer i närheten av svenska :up:
 
När sambon kom hem från jobbet så åkte vi direkt till stallet och vi var sist att lämna och släcka ner, mysigt 🥰. På vägen hem tog vi med middag från pizzerian och medan jag hoppade av hemma och tog in ved och tände en brasa lämnade älsklingen en pizza till mamma som har sjukstuga efter andra covidvaccinationen 🤧. Sommarsalladen var som vanligt lika god 😋.
 
Har precis kollat 5 gånger på detta klipp. Skulle egentligen sova men det kan hända att jag snöade in lite 🙈 Jag bara älskar det oväntade och är en sucker för sådant här. Killen är 13år!! Funderar lite på när han kom i målbrottet egentligen 🤔

Nä får ta mig i kragen och stänga av nu innan jag går helt bananas.
 
Jag är så trött efter en lång dag, som jag nu har avslutat genom att stå vid köksbänken och lyssna på Lantzkampen, dricka vin och göra vad som kändes som oändligt jävla många chokladbollar. Nu ska jag krypa ner i en renbäddad säng och sova så länge jag kan.
 
Eftersom att jag har sjukt kort överkropp så brukar jag klippa mina crop-tops för att dom faktiskt ska bli croppade. Råkade nog ta i lite den här gången. Får se till att ta på mig bh om jag ska använda just dom här två in public pga risk för nipslips. :laugh:
 
Nattat hästarna.
Ungarna sover och sambon halvsover bredvid dom.

Passar på att käka glass :d
 

Bifogade filer

  • IMG_20210219_235626.webp
    IMG_20210219_235626.webp
    69,1 KB · Visningar: 11
Skulle vilja ha tårta när jag fyller
Men har ingen att bjuda på den.
Så jag gör som vanligt
Kan du inte köpa en bit eller stubbe typ?
Första åren vi var ihop avskydde sambon tårta och jag SKA ha just på födelsedagen. Ibland inföll ju den på en vardag då andra inte kunde komma och fira. Så jag kalasade i mig det själv.

Numer är sambon fördärvad och vill ha iaf någon bit. Men jag äter väl liksom 6 bitar. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 756
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 155
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp