Finns ju jordgubbar i butikerna nu.Min mams är så snäll så hon skulle nog försöka fixa de bara för att ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns ju jordgubbar i butikerna nu.Min mams är så snäll så hon skulle nog försöka fixa de bara för att ❤
Haha, nä sånt har jag inte tid medFörst tänkte jag bara va har du skaffat särbo, sen insåg jag att du menade @athena_arabians särbo
OH ja!Har varit och handlat. Mitt bland broccoliris, apelsiner och kyckling trillade det ner chips, läsk och glassbåtar i vagnen. Händer det också er när ni handlar, att ni liksom blir attackerade av varor som PROMPT ska följa med er hem..... ???
Jo men de är inte lika goda som de svenskaFinns ju jordgubbar i butikerna nu.
Har varit och handlat. Mitt bland broccoliris, apelsiner och kyckling trillade det ner chips, läsk och glassbåtar i vagnen. Händer det också er när ni handlar, att ni liksom blir attackerade av varor som PROMPT ska följa med er hem..... ???
Jag råkade ju impulsshoppa en ginnalalönn i somrasJag brukar ha större problem med det på handelsträdgårdar och Systembolaget
Nej oftast inte tyvärr.Jo men de är inte lika goda som de svenska
???? Vad hade du hittat sa du?!Hittade en jättefin kaninstol Hybrid nr 2 och bara DEN måste jag ha !
... såg sen vad den kostade
Det gick bra trots alltSka snart ha kalas för sonen. Utomhus. Det hällregnar just nu
Han får väl vara glad för att du tog bort hans huvud innan du mosade kudden.Fick en rapport av maken nyss, han undrade vad jag hade för mig inatt?!
Tydligen så har jag satt mig upp i sängen, ryckt hans kudde (som han hade huvudet på!), lagt den brevid mig och börjat mata den med boxslag läääänge...
Jag undrar bara vad det var jag drömde
Det sa han ocksåHan får väl vara glad för att du tog bort hans huvud innan du mosade kudden.