Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
9B89B171-9441-49AE-B99B-D473800C96A7.webp

Han tigger morötter och surar över att de regnar 😂 Och jag surar med hatar regn på vintern blir ju bara is och slask kvar! Tur de ska vara plusgrader en längre tid då or not. Hej tjällossning 🤨
 
Fick en rapport av maken nyss, han undrade vad jag hade för mig inatt?!
Tydligen så har jag satt mig upp i sängen, ryckt hans kudde (som han hade huvudet på!), lagt den brevid mig och börjat mata den med boxslag läääänge... O_o
Jag undrar bara vad det var jag drömde :confused::o
 
Vad härligt det ute idag :) ! Det funkar att använda slangen igen, så nu slipper vi (efter flera veckor) bära hästarnas vatten inifrån badrummet. Tids- och kroppsbesparande.... :) Snön smälter snabbt, och fåglarna kvittrar. Nu börjar man längta efter snödroppar och krokusar :) ! I väntan på dem köpte jag med mig en fin tulpanbukett hem. Blandade vackra färger som man blir glad av att titta på :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 756
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 159
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp