Hittills en del att göra på jobbet men ingen katastrof
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Covid har alla lustiga symtom så kan vara bra att testa dig om det inte ger sig, krya på dig .Herregud. Läste på 1177 att det inte behöver vara vinterkräksjuka jag har, utan det kan vara covid. Så de rekommenderar att man testar sig om man varit sjuk mer än ett dygn. Hoppas jag blir bättre inom ett dygn.
/hypokondrikern
Hojta om du vill låna Disney+ eller cmore!Trött och slö. Tänkte titta lite på Netfix.
Och så ligger Netflix nere
Funkar för mig?Trött och slö. Tänkte titta lite på Netfix.
Och så ligger Netflix nere
Nu måste du utveckla! Vad är katt-tv ??Jag och katten har kollat på katt-tv ett tag. Hon spenderar dock hälften av tiden bakom skärmen (det är väl dit fågeln flög?!?) och i fönstret, för där vet man att det finns fåglar.
Sen kommer hon tillbaka och ska kolla på skärmen igen.
Finns flera timmar långa videos på youtube med typ fåglar, eller fiskar, eller möss. sätter på helskärmsläge och katten blir tokig Skärmen får dock lite stryk då och då.Nu måste du utveckla! Vad är katt-tv ??
Måste testa detta med Jinns!Finns flera timmar långa videos på youtube med typ fåglar, eller fiskar, eller möss. sätter på helskärmsläge och katten blir tokig Skärmen får dock lite stryk då och då.