Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså...Jag drömde att jag sprang i natt. "Vaknade" på morgonen till och vet att jag kände på mina ben och de kändes stenhårda, kommer ihåg att jag tänkte att det var konstigt för de var hårda som att jag skulle haft tokmycket kramp, men det gjorde inte ont.
När jag mer och mer vaknade till någonstans mellan vaken och sovande fick jag världens ångestpåslag för att jag kom på att jag inte kan gå på visning eller rida om mina ben blir till stenben. Vaknade då till ordentligt av ångestpåslaget skakandes, hyperventilerandes, och gråtandes.

Svårt att skaka av sig verkar det som. Mina ben är helt normala. Kanske behöver komma ut på promenad eller något. 🙄 Hjärnan är bra knepig i bland...🤷‍♀️
 
Regnar ute idag 😭 Vill inte att vintern ska ta slut än!

Vi tänkte få huset städat när det ändå är dret ute så hoppas vi det slutar regna sen så vi kan greja ute då istället utan att bli sjöblöta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 756
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 155
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp