Det blev inte mycket sömn inatt, magsjukan slog till med full kraft istället. Tror inte jag har feber, men är kallsvettig. Fy fan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev inte mycket sömn inatt, magsjukan slog till med full kraft istället. Tror inte jag har feber, men är kallsvettig. Fy fan.
Älskar långt hår på män! Men dom får gärna vara mer feminina än typisk rocksnubbe.Tittar och lyssnar på tysk folkrock... tittar mest, det var lite ögongodis
Älskar långt hår på män! Men dom får gärna vara mer feminina än typisk rocksnubbe.
Jag föreställde mig precis särbon i långt hårJag är ju lite förtjust i skitiga rocksnubbar... de påminner ibland om skitiga borrare vilket ju också är något jag uppskattar
Jag föreställde mig precis särbon i långt hår
Först tänkte jag bara va har du skaffat särbo, sen insåg jag att du menade @athena_arabians särboJag föreställde mig precis särbon i långt hår
Trist med regn. Här är det faktiskt lite vårlikt idag ! Ljust och fint ute, takdropp och 4 plusgrader.Regnar ute idag Vill inte att vintern ska ta slut än!
Vi tänkte få huset städat när det ändå är dret ute så hoppas vi det slutar regna sen så vi kan greja ute då istället utan att bli sjöblöta.
Trist med regn. Här är det faktiskt lite vårlikt idag ! Ljust och fint ute, takdropp och 4 plusgrader.
Usch, nej. Is är verkligen TRIST...Här det grått, regn och allt blir is ute på gården. Inte speciellt uppfriskande