Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev icebuggen på när jag gick promenad, fungerade dock utmärkt och jag halkade inte en enda gång trots is överallt. Hunden småhalkade ett par gånger, men inget allvarligt.

Funderar på att baka nåt när sonen kommit hem från dagmamman, så vi kan mumsa framför TVn ikväll.

Förresten börjar man emellanåt se en vit ögonvitan igen, den var rätt vit igår kväll när jag la mig men konstigt nog inte när jag vaknade.
 
Min kära lilla häst har varit lös i magen ett tag, men efter att ha varit där idag och sett hur nedbajsad hans svans var så skulle fodervärden prata med veterinären.
IMG_20210219_134559_639.webp
 
Blandad dag idag 😅 Yngsta dottern hemma även idag, såklart, så förutom att ha fått en del jobb gjort har jag klätt flera barbiedockor och flätat håret på dom. Har även byggt en ny sits till matstolen till hennes dockor. Bara att leta fram en rimlig träskiva, cirkelsåg och skruvdragare och fixa :D På lunchen hade jag en kompis här som behandlade ena hästen med akupunktur och nu har fått det sista jobbet för veckan gjort så jag ska gå och tända pannan, mata hunden och laga mat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 756
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 155
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp