Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollade väderleksprognosen och insåg precis att det bara är två veckor kvar till jul. Klart.se påstår just nu att det ska snöa massor då. Hann bli sur över att jag inte skulle kunna ta promenad med hundarna i dagsljus om det snöar (pga jobb) innan jag insåg att det var just på julafton och att det därför kommer bli lätt att ta långpromenad i dagsljus då :p
Sjäääälvklart ska det snöa på just den julafton jag inte firar med familjen :cautious::rofl:
 
Jag tycks ha förlorat min partner till Cyberpunk 2077, återstår att se för hur länge! Haha.

(Jag har inget emot det, jag är väl snarare avundsjuk. Aldrig gillat spel, men vore skönt att dras in i nåt på det viset).
Gissar på att det inte blir så långvarigt. Verkar släppts med apmycket buggar och inte vara ett dugg så fantastiskt som fansen trodde.

... Dumma fans som hypar upp saker till tusen och kräver att de stressar och släpper ofärdiga spel :rage:
och varför? För att Keanu Reeves är med? Orimligt!
Slut på rant. :D
 
(Jag har inget emot det, jag är väl snarare avundsjuk. Aldrig gillat spel, men vore skönt att dras in i nåt på det viset).
Jag håller med dig! Jag är inte heller något fan av tv-/dataspel men känner att det vore roligt om jag tyckte att det var roligt. Jag tappar intresset för snabbt.
Tittar istället ibland på Youtube när folk spelar :D
 
Gissar på att det inte blir så långvarigt. Verkar släppts med apmycket buggar och inte vara ett dugg så fantastiskt som fansen trodde.

... Dumma fans som hypar upp saker till tusen och kräver att de stressar och släpper ofärdiga spel :rage:
och varför? För att Keanu Reeves är med? Orimligt!
Slut på rant. :D

Jag började spela lite igår och jag gillar det en hel del! mycket att hålla koll på bara och de sedvanliga krascherna och buggar från cd projekt red-grejer men jag spelade witcher 3 senast så jag är van 😂

Sen är det något speciellt med spel där man kan loota halvmeters dildos med nitar på.
 
Är trött så barnet får kolla på youtube medan jag surfar på annat. Han lär inte titta så länge så jag passar på att vila hjärnan lite. Vi ska baka lussebullar senare och sen när pappan kommer hit så är det meningen att det ska bakas pepparkakshus.
 
Gissar på att det inte blir så långvarigt. Verkar släppts med apmycket buggar och inte vara ett dugg så fantastiskt som fansen trodde.

... Dumma fans som hypar upp saker till tusen och kräver att de stressar och släpper ofärdiga spel :rage:
och varför? För att Keanu Reeves är med? Orimligt!
Slut på rant. :D
Haha, fast jag hör till skaran som tycker att han verkar så himla sympatisk, så jag skulle också varit pepp om jag spelat själv. :D
 
Var till lilla grannstaden igår. Passade på att handla eftersom jag ändå passerade en större butik.

Smärre chock!
folk trängdes och höll verkligen inte avstånd. Jag har vant mig vid att folk visar respekt och ingen trängs. Jag stod en längre stund och väntade vid mejerihyllan för att två anställda stod framför och snicksnackade. De inte ens såg att jag köade. Det startade med att jag blev omsprungen vid ingången. Sedan fortsatte det i samma stil.

Usch. Den här riskgruppstanten blev lite skärrad faktiskt.
 
Ringer till leverantör.

Leverantör - Heeeeeeeej diabetikern läget?

Jag är vd medvetande jag är på jobbet det får bli dagens känsla.

Efter lite småskrattande och kallprat går jag in på vad jag behöver och när jag rabblat allt så bara Vilken dimension? och här sitter jag som ett frågetecken. Ehh håll ut jag får nog mejla dig istället.

Yepp it´s friday oh jag är superdupermegatrött.

Slänger på lite musik och försöker få ihop reseräkningen istället :D
 
Jag håller med dig! Jag är inte heller något fan av tv-/dataspel men känner att det vore roligt om jag tyckte att det var roligt. Jag tappar intresset för snabbt.
Tittar istället ibland på Youtube när folk spelar :D
När jag var liten tyckte jag att det var rätt mysigt att glo på när min kusin spelade, men hade aldrig något större sug att spela själv. Känner lite samma nu (fast kollar inte på när folk spelar på youtube, men det känns helt ok irl.)
 
Var till lilla grannstaden igår. Passade på att handla eftersom jag ändå passerade en större butik.

Smärre chock!
folk trängdes och höll verkligen inte avstånd. Jag har vant mig vid att folk visar respekt och ingen trängs. Jag stod en längre stund och väntade vid mejerihyllan för att två anställda stod framför och snicksnackade. De inte ens såg att jag köade. Det startade med att jag blev omsprungen vid ingången. Sedan fortsatte det i samma stil.

Usch. Den här riskgruppstanten blev lite skärrad faktiskt.

Det är tyvärr standard...
 
Jag fick en smärre chock när jag härde massa lucialåtar på radion och snack om luciatåg :eek:
Men alltså jag fattar inte. Det är väl inte lucia i dag? Eller har jag missat något? Vad händer? Det är väl den 11e?
 
Boka tid hos läkare igen! Kan ju inte bara vara stressorsakat? Gjorde du något EKG senast? ❤

Har ingen aning om det enbart kan vara stress eller om det kan vara något annat. Jag har gjort EKG tidigare men vi blev inte klokare. Varit inne en vända innan dess också och då var det mest "undvik alkohol och stress" :grin: Jag tycker inte att jag stressar, eller dricker särskilt mycket alkohol, så jag vet inte vad som är vajsning. Känns som att det är mitt hjärta som främst reagerar på saker och ting? Stress? Hjärtklappning. Ångest? Hjärtklappning. Förkyld? Hjärtklappning. 2020 överlag? Hjärtklappning. Blöööööörk...
 
Har ingen aning om det enbart kan vara stress eller om det kan vara något annat. Jag har gjort EKG tidigare men vi blev inte klokare. Varit inne en vända innan dess också och då var det mest "undvik alkohol och stress" :grin: Jag tycker inte att jag stressar, eller dricker särskilt mycket alkohol, så jag vet inte vad som är vajsning. Känns som att det är mitt hjärta som främst reagerar på saker och ting? Stress? Hjärtklappning. Ångest? Hjärtklappning. Förkyld? Hjärtklappning. 2020 överlag? Hjärtklappning. Blöööööörk...
Eftersom du själv säger att du stressar mindre och knappt dricker alkohol men det blivit värre med hjärtat bör det nog följas upp igen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 477
· Visningar
41 330
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 048
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp