Mamma var över på lite adventsfika ikväll; vi testade små lussekatter (köpta) och lättglögg med hjortron, gott! , mysigt . Nu ska jag bädda rent åt oss och duscha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grannen hade lämnat tillbaka sopkvasten (ställt precis utanför min dörr) och en lapp där det stod att jag var omogen för att jag skrev en lapp om hens strösslande med kattbajs och kattsand i porten.
Bara det att när jag skulle gå ut snubblade jag på sopkvasten och var på väg att ramla ner för stentrappan och slå mig halvt fördärvad. Som tur är landade jag bra och har bara lite ont i en vrist. Blev förbannad eftersom den var så himla strategiskt placerad. Så jag plingade på. Höll på i 5 minuter utan att hen öppnade.
Skrev ännu en lapp, tycker inte om att kommunicera via lappar direkt men grannen verkar sjukt konflikträdd.
Det var en favoritfilm i tonåren men jag törs inte se om den nu. Jag skulle nog störa ihjäl mig. Den får vara så bra som den är i mitt huvud!Tittar på Ryttare i blått, äter ostmackor och dricker vin.
Vilken kalkonrulle, skådespelarinsatserna är verkligen bedrövliga, liksom manus, men vilka underbara hästar och miljöer! Sista chansen att se den på SVTPlay, fram till kl 24 ikväll.
När man är mitt uppe i det brukar man mest ha praktiska saker i huvudet, för många är det först vid begravning som man släpper fram sorgen. ❤Är hemma igen och dricker te och funderar på om jag ska hitta något att se på tv eller sikta på sängen. Tror på sängen då jag ska jobba imorgon.
Tror tårar har runnit mer för mig än för exet idag. Så nu väntar jag bara ut att det ska släppa för honom också dom närmsta dagarna.
När man är mitt uppe i det brukar man mest ha praktiska saker i huvudet, för många är det först vid begravning som man släpper fram sorgen. ❤
Är hemma igen och dricker te och funderar på om jag ska hitta något att se på tv eller sikta på sängen. Tror på sängen då jag ska jobba imorgon.
Tror tårar har runnit mer för mig än för exet idag. Så nu väntar jag bara ut att det ska släppa för honom också dom närmsta dagarna.
Beklagar förlusten!Skulle ha åkt och veckohandlat med exet idag. Blir inget med det.
Han ringde precis och berättade att ambulansen varit dit o dödsförklarat hans pappa som dog inatt.
Jag var där igår och firade min födelsedag, och då var han pigg och alert. Han bestämde att det här skulle vi göra om nästa år.
Jag ska äta någonting och sen åka dit och hålla exet sällskap så får vi se.