Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bujon?Fixar med bujon för 2021
Bullet JournalBujon?
Ska plocka ut det sista ur gamla stallet idag å, sedan blir det räkningar som ska betalas samt att lite pynt ska få komma upp.
Resten av dagen blir nog att skriva på uppsatsen
Har börjat kolla på Somebody feed Phil. Så mysig serie!
Grannen hade lämnat tillbaka sopkvasten (ställt precis utanför min dörr) och en lapp där det stod att jag var omogen för att jag skrev en lapp om hens strösslande med kattbajs och kattsand i porten.
Bara det att när jag skulle gå ut snubblade jag på sopkvasten och var på väg att ramla ner för stentrappan och slå mig halvt fördärvad. Som tur är landade jag bra och har bara lite ont i en vrist. Blev förbannad eftersom den var så himla strategiskt placerad. Så jag plingade på. Höll på i 5 minuter utan att hen öppnade.
Skrev ännu en lapp, tycker inte om att kommunicera via lappar direkt men grannen verkar sjukt konflikträdd.
Ska ut och skruva ur mera skruv i uthuset nu när det inte är allt för kallt ute .Tog ur drygt 200 igår så det är bara ca 800 kvar
Jag hade thujor här när jag flyttade in. Plus några groteskt förvuxna prydnadstallar.Vi har faktiskt fått riktigt adventsmysigt i huset, dottern gick igång på att sätta tomtar mellan ytter och inner fönster så nu har vi tomtar och änglar i tre fönster! Ljusslinga ute på balkongen och i thujan på gården, första gången den ser riktigt trevlig ut. Jag har inte så mycket till övers för thujor. Mätt och belåten, betalt räkningar och beställt en bunt julklappar på nätet så snart blir det yoga och sen lite kvällsjobb.
Grym! Den skulle jag vilja ha som studioversion med bra ljud. Miley borde spela in den ordentligt! Melodin är ju kul men originaltexten så omodern.
Ja ca 200 men vill ha 800 ca till .Blev inget skruvande idag då det var -8 grader .Får ta det då det är lite varmare .Är ingen direkt brådska .Förstod piken och ja jag har många lösa som det verkarDu har många skruvar lösa?