Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har risgrynsgröt på gång i crock-potten ! Kom precis på att jag glömt kanelstång, som ska nog kila iväg och stoppa i en eller ett par....Äter tomtegröt!
❤Men då hade ni en fin kväll och det verkar ha varit en lugn död. Ta hand om exet, att förlora en förälder kan vara tungt.Skulle ha åkt och veckohandlat med exet idag. Blir inget med det.
Han ringde precis och berättade att ambulansen varit dit o dödsförklarat hans pappa som dog inatt.
Jag var där igår och firade min födelsedag, och då var han pigg och alert. Han bestämde att det här skulle vi göra om nästa år.
Jag ska äta någonting och sen åka dit och hålla exet sällskap så får vi se.
Det hade vi och det känns bra. Han har varit dålig till och från nu (Covid följder) så det känns skönt att han var så pass pigg igår.❤Men då hade ni en fin kväll och det verkar ha varit en lugn död. Ta hand om exet, att förlora en förälder kan vara tungt.
Skulle ha åkt och veckohandlat med exet idag. Blir inget med det.
Han ringde precis och berättade att ambulansen varit dit o dödsförklarat hans pappa som dog inatt.
Jag var där igår och firade min födelsedag, och då var han pigg och alert. Han bestämde att det här skulle vi göra om nästa år.
Beklagar Fint att han verkade pigg och glad sista dagen.Skulle ha åkt och veckohandlat med exet idag. Blir inget med det.