Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit extremt slut länge nu. Har inte direkt kunnat ta mig tid att vila heller. Senaste veckan har tröttheten verkligen varit på en nivå som verkligen inte varit sund.
Idag har sambon pysslat om mig hela dagen. IOM att jag liksom inte kan vila och koppla av av mig själv så har han parkerat mig i soffan med en bra serie och masserat mina fötter, händer, rygg/nacke etc större delen av dagen och kvällen. Han vet att typ enda sättet jag verkligen kan koppla av är vid massage.
Och så fick jag svingod mat!
Jag har faktiskt både kunnat varva ner och känner mig tankad med mer energi. Så otroligt skönt! Han är verkligen bäst ibland! ❤️
 
I dag har jag gjort klart sondottern's kalender. (pust) Nu har sjalva kalenern funnits i tva ar redan ... men alla tandsticks askar ar fyllda med godis, och 24 paket ar inslagna och lastade pa (eller nastan pa :p) Tomten's slade. I morgon gor jag klar sonsonen's kalender.

IMG_1298.webp


och nu slurpar jag i mig det sista vinet och gar i sang. Nighty, nighty
 
I dag har jag gjort klart sondottern's kalender. (pust) Nu har sjalva kalenern funnits i tva ar redan ... men alla tandsticks askar ar fyllda med godis, och 24 paket ar inslagna och lastade pa (eller nastan pa :p) Tomten's slade. I morgon gor jag klar sonsonen's kalender.

Visa bifogad fil 60723

och nu slurpar jag i mig det sista vinet och gar i sang. Nighty, nighty
Fin!
Gjorde klart sonens igår, det är ett jäkla projekt man ger sig in på varje år :laugh:
7C961947-C3BF-4DB0-89E0-EFDC342C726B.webp
 
Jag ska, kanske, sätta upp nån julstjärna i morgon, kanske en ljusstake om jag hittar nån jag gillar. Det räcker som julpynt för min del och det enbart för att det ser trevligt ut i mörkret som är så här års. Annars firar jag inte jul men tycker det är fint med ljusslingor/nät mm.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
42 027
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 050
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp