Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är ganska trött. Till och med så trött att jag i duschen glömde att tvätta håret och nu orkar jag inte. Får vara lite skitig i håret imorgon :p
Jag har iaf jobbat, handlat mat, duschat, bakat två sorters kakor och ätit kvällsmat.
Nu kollar vi på Vinterstudion :D
 
Haft en lång dag på jobbet som iofs var väldigt lugn, men säg det som varar. :meh:
De sista fyra timmarna var kaos och än värre blir det i morgon. Jag tycker synd om min stackars kollega som jobbar nätter. :(

Stressade hem efter jobbet för att hinna ta emot foder till hästarna och har två sjöblöta och leriga hundar inne efter jag kom hem. Ska ta mig lite mer glögg och sen försöka sova några timmar, hoppas jag vaknar av klockan i morgon och inte ett par timmar innan den ringer. :cautious:
 
Skrittade ut och klättrade lite på fältet bakom stallet som omväxling mot skogsbacken och det var så skönt att koppla bort allt elände (fick sån ångest av att tänka på jobb på måndag, friskrev mig från onsdag, behöver vila upp mig) och bara njuta av min underbara häst ❤. Sen fick även en stallkompis lilla barnbarn (van att rida) och grannkompisen (mindre van) skritta lite granna; jösses vad glatt de utropade jaaaaa när de fick frågan om de ville rida pållan 🥰😍.
När jag körde hem från stallet var det såå mysigt med julmusik i bilen i den lilla snön som kom 😍. Efter hemlagad pizza och passande lördagsgodis 😄 (som jag dock fått mer än nog av när de var slut; juleskumgranar) parkerade sig älskling i soffan och jag har julpyntat lite och tog ett riktigt varmt bad; väldigt skönt 😍.
 
Tror minsann pratet hos psykologen igår fick tröttheten att lätta en aning. Idag har varit en sjukt aktiv dag. Va har köpt plastgran på PMU, åkt och handlat ljus, glitter och kulor till granen. Blev lite julklappar också. Hem och montera gran och slagit in julklapparna. Upp med julgardinerna och bakat mandelmusslor.
Fantastisk dag med dottern som slutade i sedvanligt mys i soffan 🥰
 
Äntligen! Har gått igenom (nästan) allt som vi har gått igenom på lektionerna i Biologi nu. Det tog bara typ en hel vecka :crazy:

Har fyra (det kanske var fem) kretslopp kvar att gå igenom, men valde att utesluta dem eftersom jag missade den lektionen. Ser inte någon poäng med att "förhöra" mig själv på det då. Men jag har en plan för hur jag ska förstå det också, så det ska jag göra imorgon.

Nu ska jag gå igenom allt en gång till och sen sova :)
 
greatness7.webp


Eeeh :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
42 027
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 050
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp