Fundrar på om jag äta något speciellt till frukost. Men utbudet är nog inte så stort så blir nog som "vanligt"
Senare idag blir det att äta tårta och lyxa till det med hämtmat på födelsedagen.
Grattis på födelsedagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fundrar på om jag äta något speciellt till frukost. Men utbudet är nog inte så stort så blir nog som "vanligt"
Senare idag blir det att äta tårta och lyxa till det med hämtmat på födelsedagen.
Det märks nog inte på läsk med socker i, jag dricker bara sockerfria.
Jag och hamstern kom nyss hem till föräldrarna i Sundsvall efter en lång dag i bilen. Känns skönt att få sitta med foten i högläge igen..
Så, nu är kisses chip registrerat hos SVERAK Vansinnigt smidigt med BankID och Swish
Japp, bodde här tills jag var 25 år.Är du uppväxt i Sundsvall? . Fint där uppe, har mest varit i Ljustorp närmare bestämt .