Aha, du bor där?
I skogen några mil därifrån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, du bor där?
Jag är uppvuxen på Alnö, men även bott i Indal och i stan.I skogen några mil därifrån
Fundrar på om jag äta något speciellt till frukost. Men utbudet är nog inte så stort så blir nog som "vanligt"
Senare idag blir det att äta tårta och lyxa till det med hämtmat på födelsedagen.
Grattis!!!Fundrar på om jag äta något speciellt till frukost. Men utbudet är nog inte så stort så blir nog som "vanligt"
Senare idag blir det att äta tårta och lyxa till det med hämtmat på födelsedagen.
Fundrar på om jag äta något speciellt till frukost. Men utbudet är nog inte så stort så blir nog som "vanligt"
Jag är uppvuxen på Alnö, men även bott i Indal och i stan.
Grattis!Fundrar på om jag äta något speciellt till frukost. Men utbudet är nog inte så stort så blir nog som "vanligt"
Ortnamnet är väl egentligen Alnön, men vi som bor där envisas med Alnö.Aha! Jag är på Alnö (måste fråga! Alnö eller Alnön?!) i hästärenden lite då och då Tycker det är så mysigt där (samt västernorrlands hästtätaste område?!).
Jag bor mellan Timrå och Härnösand men det är aldrig någon från mina hemtrakter söderut som vet vart det ligger så brukar dra till med att jag bor i Sundsvall
Det märks nog inte på läsk med socker i, jag dricker bara sockerfria.Det verkar otroligt att det skulle märkas av. Jag har aldrig ens tittat datum på läsk