Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fundrar på om jag äta något speciellt till frukost. Men utbudet är nog inte så stort så blir nog som "vanligt"🤔
Senare idag blir det att äta tårta och lyxa till det med hämtmat på födelsedagen. 😀

Aha, du fyller år? Grattis på din dag!

The-Cinema0-600x600.png
 
Jag är uppvuxen på Alnö, men även bott i Indal och i stan. 🙂

Aha! Jag är på Alnö (måste fråga! Alnö eller Alnön?!) i hästärenden lite då och då :) Tycker det är så mysigt där (samt västernorrlands hästtätaste område?!).
Jag bor mellan Timrå och Härnösand men det är aldrig någon från mina hemtrakter söderut som vet vart det ligger så brukar dra till med att jag bor i Sundsvall :D
 
Aha! Jag är på Alnö (måste fråga! Alnö eller Alnön?!) i hästärenden lite då och då :) Tycker det är så mysigt där (samt västernorrlands hästtätaste område?!).
Jag bor mellan Timrå och Härnösand men det är aldrig någon från mina hemtrakter söderut som vet vart det ligger så brukar dra till med att jag bor i Sundsvall :D
Ortnamnet är väl egentligen Alnön, men vi som bor där envisas med Alnö.
Aldrig haft häst där utan haft häst väster om stan.
 
Har varit iväg och gjort lite ärenden, bl a köpt lite fler julklappar. Nu är det bara en person kvar att köpa till.

Sitter i soffan och försöker få inspiration att fixa med min äckligt långa att göra-lista... Måste adventspynta, slå in julklappar som ska skickas med posten, skriva en tenta, en inlämningsuppgift och komma på vad jag ska skriva min masteruppsats om...!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 486
· Visningar
41 952
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 050
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp