Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fundrar på om jag äta något speciellt till frukost. Men utbudet är nog inte så stort så blir nog som "vanligt"🤔
Senare idag blir det att äta tårta och lyxa till det med hämtmat på födelsedagen. 😀

Aha, du fyller år? Grattis på din dag!

The-Cinema0-600x600.png

Jag är uppvuxen på Alnö, men även bott i Indal och i stan. 🙂

Aha! Jag är på Alnö (måste fråga! Alnö eller Alnön?!) i hästärenden lite då och då :) Tycker det är så mysigt där (samt västernorrlands hästtätaste område?!).
Jag bor mellan Timrå och Härnösand men det är aldrig någon från mina hemtrakter söderut som vet vart det ligger så brukar dra till med att jag bor i Sundsvall :D

Aha! Jag är på Alnö (måste fråga! Alnö eller Alnön?!) i hästärenden lite då och då :) Tycker det är så mysigt där (samt västernorrlands hästtätaste område?!).
Jag bor mellan Timrå och Härnösand men det är aldrig någon från mina hemtrakter söderut som vet vart det ligger så brukar dra till med att jag bor i Sundsvall :D
Ortnamnet är väl egentligen Alnön, men vi som bor där envisas med Alnö.
Aldrig haft häst där utan haft häst väster om stan.

Har varit iväg och gjort lite ärenden, bl a köpt lite fler julklappar. Nu är det bara en person kvar att köpa till.

Sitter i soffan och försöker få inspiration att fixa med min äckligt långa att göra-lista... Måste adventspynta, slå in julklappar som ska skickas med posten, skriva en tenta, en inlämningsuppgift och komma på vad jag ska skriva min masteruppsats om...!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
81 82 83
Svar
1 654
· Visningar
44 764
Senast: bumpo
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
461
Senast: Roheryn
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka