Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har haft en till slappdag. Varit fortsatt sinnessjukt trött och legat i soffan framför serie medans sambo masserat hand eller fötter medans jag nästan somnar. Vovvi är supernöjd med upplägget IOM att det innebär gosa.
Behövde verkligen de här lediga dagarna! Så underbart att kunna vara ledig så pass mkt! ❤️
 
Grannen hade lämnat tillbaka sopkvasten (ställt precis utanför min dörr) och en lapp där det stod att jag var omogen för att jag skrev en lapp om hens strösslande med kattbajs och kattsand i porten. 🙄

Bara det att när jag skulle gå ut snubblade jag på sopkvasten och var på väg att ramla ner för stentrappan och slå mig halvt fördärvad. Som tur är landade jag bra och har bara lite ont i en vrist. Blev förbannad eftersom den var så himla strategiskt placerad. Så jag plingade på. Höll på i 5 minuter utan att hen öppnade.
Skrev ännu en lapp, tycker inte om att kommunicera via lappar direkt men grannen verkar sjukt konflikträdd. :banghead:
Vem är det som inte är mogen där!!
Att det inte är fler grannar som reagerar på den där! Otroligt.
Till och med jag blev mer vaken nu i och med ditt inlägg här...
 
På jobb

Glömt bukspottkörteln hemma tillsammans med körkort och diverse bra att ha grejer.

Yepp måndag.

Väntar på att kollegan ska komma in så jag kan bege mg hemåt igen för att hämta upp allt

Nu är mina kunskaper inom anatomi rätt grunda. Men är inte en bukspottkörtel något som är rätt svårt att gå hemifrån utan? Jag är rätt säker på att jag har min på insidan. :)
 
Funderar lite över min urkonstiga dröm där jag var medryttare på en chokladfärgad ursnygg ponny och hängde i ett ridhus med den i tre dagar? Red då och då, sov lite, försökte ständigt få på den benskydd men det gillade den inte och sprang iväg. Följde mig som en hund, och in och ut gick massa folk, det fanns en butik där de sålde skitfina ridbyxor som jag försökte köpa, och vid något tillfälle kom tomteparaden från SIHS genom ridhuset.
Vid något tillfälle klädde jag på mig dräkter från SIHS och dansade runt i en ring med massa andra.

Undrar om min stackars hjärna som är van att inte se något annat än Globens undersida och arena eller Friends arenas undersida på en hel vecka flippade ur och försökte göra något eget hopkok. Jag brukar ju vara med i tomteparaden och vifta :D
 
Jag sov ända till 7.22 idag :love: Därefter har jag bäddat om, städat kattlådan och ett badrum, satt upp adventsljusstakar, satt igång diskmaskinen och tvättmaskinen samt skickat dottern till skolan.
Nu ska jag gå en PW och därefter ska jag sätta upp dörrkrans, duscha, deklarera för jobbets idrottsförening, duscha, fixa naglarna och laga mat. Förhoppningsvis hinner jag slappa lite i soffan också :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 497
· Visningar
42 266
Senast: Tarnin
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 050
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp