Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bläää... sömnpiller de luxe!Två dagar med utbildning på jobbet. Dvs två dagar framför skärmen där någon pratar till en powerpointbild. Det har gått 39 minuter av utbildningen och jag kämpar redan mot sömnen. Det här kommer att bli... ...intressant.
Va? Älskar Hillman-filmerna! Komma här och såga en gammal favorit...Tittar på Ryttare i blått, äter ostmackor och dricker vin.
Vilken kalkonrulle, skådespelarinsatserna är verkligen bedrövliga, liksom manus, men vilka underbara hästar och miljöer! Sista chansen att se den på SVTPlay, fram till kl 24 ikväll.
Två dagar med utbildning på jobbet. Dvs två dagar framför skärmen där någon pratar till en powerpointbild. Det har gått 39 minuter av utbildningen och jag kämpar redan mot sömnen. Det här kommer att bli... ...intressant.
Jag blev trött bara a att läsa...
Hoppasdu kan raggla dig igenom allt.
Det kommer att gå åt kaffe. Enorma mängder kaffe. Svart och hett!
Hatar den känslan! Vi väntar inte mindre än 5 leveranser idag från olika företag (så går det när man måste köpa exakt allt online) så jag räknar med att få ränna till dörren stup i kvarten idag... Tur att jag i alla fall är ledig!Ska komma en och byta batterier i några enheter på vårt larm inom en timme. Ingen big deal men jag gillar inte att sitta och jobba och liksom vänta på att snart bli avbruten och behöva prata med främlingar
Hatar den känslan! Vi väntar inte mindre än 5 leveranser idag från olika företag (så går det när man måste köpa exakt allt online) så jag räknar med att få ränna till dörren stup i kvarten idag... Tur att jag i alla fall är ledig!
Och ironiskt nog blev jag avbruten mitt i skrivandet av detta inlägg eftersom leverans nr 2 ringde på dörren
Jag hade nog kört på kask... eller glögg
Snorta pepparkakor vettja!Efter 2 timmar och 35 minuter har jag passerat kaffestadiet. Jag funderar på om kanske knark kan rädda dagen?