Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
20201130_094505.webp

🤩🥰

Ska komma en och byta batterier i några enheter på vårt larm inom en timme. Ingen big deal men jag gillar inte att sitta och jobba och liksom vänta på att snart bli avbruten och behöva prata med främlingar :p
Hatar den känslan! Vi väntar inte mindre än 5 leveranser idag från olika företag (så går det när man måste köpa exakt allt online) så jag räknar med att få ränna till dörren stup i kvarten idag... Tur att jag i alla fall är ledig!

Och ironiskt nog blev jag avbruten mitt i skrivandet av detta inlägg eftersom leverans nr 2 ringde på dörren :laugh:

Hatar den känslan! Vi väntar inte mindre än 5 leveranser idag från olika företag (så går det när man måste köpa exakt allt online) så jag räknar med att få ränna till dörren stup i kvarten idag... Tur att jag i alla fall är ledig!

Och ironiskt nog blev jag avbruten mitt i skrivandet av detta inlägg eftersom leverans nr 2 ringde på dörren :laugh:

Haha hög igenkänning 😂
Här är han kvar än och har gjort service, satt om två nya rökdetektorer och nu testas allt så jag kommer hinna bli döv innan han åkt härifrån.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
85 86 87
Svar
1 736
· Visningar
46 962
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
462
Senast: Roheryn
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka