Beklagar sorgenR.I.P Lady
2006-2020Visa bifogad fil 60770
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar sorgenR.I.P Lady
R.I.P Lady
Jag hade gjort det (kastat in hundarna till kollegan alltså)! Utan tvekan. Kollegans leksak = kollegans problemTillbaks på jobbet. Min kollega har köpt present till mina hundar... en pipleksak
Får jag kasta in mina hundar till kollegan? Att försöka svara i telefon med 2 väldigt glada hundar som "slåss" om en pipleksak är inte det lättaste.
Dags för lite frulle sen ska jag försöka ta tag i dagen ordentligt
Men vad sjutton då, det var ju min plan, jag skulle behöva köpa några julklappar där och frakten eller packning och hämtning är löjligt dyrt med tanke på vad grejerna i sig kostar. Men det borde vara lugnare än på kvällen åtminstone, väntar några dagar och sen gör jag ett försök där.Var naiv nog att tro att det skulle vara lugnt på ikea om jag var där när de öppnar. Jag hade fel. Massor av folk... menmen, nu står jag i kö där alla håller avstånd och snart har jag lampor så att det går att se hemma igen.
FuuuuuuskFördel med att jobba hemifrån. Det är helt okej att ta med duntäcket till kontoret
Ja jag kom dit när de öppnade, men redan då var det massor av bilar på parkeringen och när jag en halvtimme senare ställde mig i kö så var det låånga köer. Det var visserligen inte trångt, men ja, det tog längre tid att komma genom kassorna än jag räknat med. En kudde som jag också skulle köpa var slut i lager, skulle komma in ca 12-13 december. Jag köpte en annan istället för att vänta på den, för jag misstänker att det kommer vara ännu värre med folk där då Nu hoppas jag på att inte behöva till ikea förrän efter mellandagsreor osv.Men vad sjutton då, det var ju min plan, jag skulle behöva köpa några julklappar där och frakten eller packning och hämtning är löjligt dyrt med tanke på vad grejerna i sig kostar. Men det borde vara lugnare än på kvällen åtminstone, väntar några dagar och sen gör jag ett försök där.