Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är bjuden till ett kulturellt event. Har bestämt mig för att gå. Roar mig med tanken på att ta med detta vin som ett socialt experiment. Och för att se om folk kan hålla masken

73DB1C43-3045-4442-A882-9C22F0A22070.jpeg

Trött och lite yr.

Vill helst gå o lägga mig men jag har bröd i ugnen så jag måste vara vaken minst 30 minuter till.
Ska jag sova långa nätter måste jag lägga mig tidigt. hunden tycker att det är dags att kliva upp vid sex-snåret. Oavsett dag.

Har provat att säga åt honom att lägga sig igen. Men då har han lagt en korv på golvet. Hans mage kan tydligen klockan :D

Åkte till centrum för lite plugg och ska skriva en krönika till veckans uppgift. Jag fick ett par idéer men när jag återgick till min första idé för att prova den så flödade bläcket (bildligt talat :D) :up: Men mailade läraren då jag blev osäker på om den var lite för privat och ev avvikande. Frågade om de hade möjlighet till att ta en blick.

Annars var det en ganska fin text, kanske får lägga upp den som dagbok här på buke åtminstone även om den inte funkar som skoluppgift :up:

Jag också, lite beroende på vilken yrkesroll jag befann mig i. Blir man överraskad och hotet är fysiskt är det ju förbaskat otäckt, men över telefon (har jobbat med telesupport - aka fått betalt per timme för att ta emot abuse i telefonen. 😅) eller i min serviceroll är jag rätt härdad.
Ja men precis, jag har inte haft ett sådant jobb och skulle därför typ bryta ihop :rofl: :D (sagt med glimten i ögat ;))

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
74 75 76
Svar
1 514
· Visningar
40 735
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 074
Svar
1 999
· Visningar
56 275
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar