athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan man nu också (vandra runt och upptäcka utan att slåss). Finns en uppsjö helt fantastiska sådana spel. Har tips om du skulle känna dig sugen
Så jag känner igen mig!Städar lite och konstaterar:
När man kommer på på tisdag att man ska köpa några fler av de där bra ljusen. Så man har åtminstone 6 st. Och på torsdag samma vecka kommer på att man ska köpa några fler av de där bra ljusen. Så man har åtminstone 6 st.Visa bifogad fil 77908
Så jag känner igen mig!
Jag är duktig på att glömma bort att jag nyss köpt vardagliga ting (som ljus eller servetter) och nappar på "fina erbjudanden" som jag stöter på i affärer. Resultat: jag har mängder med ljus och servetter.
Host. 4 flaskor sirap här.Hade 4 paket Varma koppen minnestronesoppa i skafferiet när jag flyttade. Oöppnade.
Hopplöst med teflonminne!
Ska vi prata om tacosås?Host. 4 flaskor sirap här.
Jag köper tydligen en ny varje gång jag behöver sirap.
Ja tack! Älskar lite småkluriga spel där man i lugn or ro kan vandra runt och lösa problem/gåtor - vad som gjorde Myst så fantastiskt var ju just det där att man färdades mellan olika öar och miljöer och njöt av att upptäcka inte bara för att driva spelet framåt.
Började med Journeyman Project 3: Lost in Time och visst är grafiken skrattretande dålig med dagens mått, men själva spelet håller än med råge, och är som en interaktiv roman i ordets rätta bemärkelse.
Day of the Tentacle var helt bonkers och jag älskade den, liksom The Dig som började livet som en tv episode/film av Spielberg. Bara att i Day of the Tentacle för att förhindra radioaktiva muterade tentakler att ta över jorden måste du resa till 1700-talet, gräva ner en flaska vin, för att sedan resa 200 år i framtiden så du kan gräva upp den (vinäger) för att sedan resa tillbaka igen så Benjamin Franklin kan använda den på ett experiment för att framställa ett batteri.
Mitt absoluta bästa spel någonsin var dock Cliff Johnsons The Fool's Errand som var en serie av ord och logikpussel byggt runt berättelsen om en fool som vandrar runt för att söka efter de sju förlorade skatterna. Det var/är djävulusiskt svåra logik och hjärnpussel som jag satt i säkert ett halvår med.
Nostalgi here we come!
Å jag köper bakplåtspapper har 3 förpackningar minstStädar lite och konstaterar:
När man kommer på på tisdag att man ska köpa några fler av de där bra ljusen. Så man har åtminstone 6 st. Och på torsdag samma vecka kommer på att man ska köpa några fler av de där bra ljusen. Så man har åtminstone 6 st.Visa bifogad fil 77908
Det är som jag och florsocker..... Jag tror ALDRIG att jag har florsocker, vilket resulterar i att jag oftast har alldeles för mycket florsocker.....Host. 4 flaskor sirap här.
Jag köper tydligen en ny varje gång jag behöver sirap.
Vi borde bo grannar för det GLÖMMER jag alltid!Å jag köper bakplåtspapper har 3 förpackningar minst