Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20211009_100920_01.jpg

Väntar på fåglar
 
Sitter och är nostalgisk över uråldriga datorspel på den tiden då man inte behövde slåss, utan kunde vandra runt och upptäcka. Liksom att grafiken var så begränsad att gameplay faktiskt behövde vara bra.

Älskade LucasArt spelen (Monkey Island ftw!) Journeyman Project och liknande. Funderar var man kunde hitta motsvarande idag.
Jag älskade MYST, RIVEN, EXILE, MM. Inte lika uråldriga men just att det var spel att tänka och fundera ut lösningar
 
I soffan his vän och mår som jag förtjänar. Fantastiskt fin kväll och dans igår :love:

Idag har jag inga planer utom att gosa med katterna här, och kanske se film med annan kompis ikväll.
Enda störiga är hjärtklappningen, kan det inte bara vara huvudvärk som man kan eliminera med ipren 🙄
 
Nu har de gett upp älgjakten för idag. Inte en älg i sikte trots att de gått med hund.

När jag flyttade hit 2012 såg jag älg och älgspår titt som tätt men de senaste åren har jag inte sett minsta spår. Rådjuren ställer till en del och jag ser fejade buskar här och där. men älgarna lyser med sin frånvaro.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 691
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 811
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp