Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskade MYST, RIVEN, EXILE, MM. Inte lika uråldriga men just att det var spel att tänka och fundera ut lösningarSitter och är nostalgisk över uråldriga datorspel på den tiden då man inte behövde slåss, utan kunde vandra runt och upptäcka. Liksom att grafiken var så begränsad att gameplay faktiskt behövde vara bra.
Älskade LucasArt spelen (Monkey Island ftw!) Journeyman Project och liknande. Funderar var man kunde hitta motsvarande idag.
Och Heroes IIISitter och är nostalgisk över uråldriga datorspel på den tiden då man inte behövde slåss, utan kunde vandra runt och upptäcka. Liksom att grafiken var så begränsad att gameplay faktiskt behövde vara bra.
Älskade LucasArt spelen (Monkey Island ftw!) Journeyman Project och liknande. Funderar var man kunde hitta motsvarande idag.
Fick bryta ihop lite och konstigt nog hjälper det faktiskt en del. Som att jag måste inse att jag mår dåligt för att kunna må bättre?Jodå, det är synd om dig. Man får tycka så! Det är jobbigt nog att vara förkyld utan att vara höggravid med en tvååring
Förövrigt är det väldigt smidigt o hitta VGV-tråden när @athena_arabians skapar den. Bara att leta efter mysig kattbild i menyn.
Får du någon medicin mot illamåendet? Det var det som räddade mig under cellgiftsbehandlingarna, och att ha något att äta på sängbordet innan jag klev ur sängen.Varit på sjukhus och kopplat bort pumpen nu så skönt! Två pissdagar väntar med illamående men sen vänder det!
Får du någon medicin mot illamåendet? Det var det som räddade mig under cellgiftsbehandlingarna, och att ha något att äta på sängbordet innan jag klev ur sängen.
MYST var klurig tog ett tag att komma nånstansJag älskade MYST, RIVEN, EXILE, MM. Inte lika uråldriga men just att det var spel att tänka och fundera ut lösningar