Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter har och klipper med ogonen, nastan inte alls vaken, men da jag lovat att mota kollegan vid "Fairgrounds" klockan 10 am behover jag borja fundera pa att vakna. Vi ska ga pa celtic festival och rekrytera folk att anstalla. Kul, da far jag se vad Celtic festival ar ocksa. :D



Har köpt mina första smart home plugs. Ligger och stirrar och väntar på att mitt test med schema ska dra igång så jag kan se om de funkar. Känner mig som ett barn på julafton :D

vad ar en "smart home plug"? Jag kanner mig inte alls smart nu:p

Host. 4 flaskor sirap här.
Jag köper tydligen en ny varje gång jag behöver sirap. :angel:

Yep, precis sa gor jag med manga varor och alla kryddor. :cautious: snart dags att rensa skapen igen och gora mat pa skafferi rens ... och kasta gamla kryddor.:D
 
🤬 🤬 🤬 🤬 :arghh:

Mitt SL kort är helt borta. Vänt upp och ner på hela lägenheten eftersom hem kom jag med buss i torsdags. Men det är puts veck. Jag måste på något underligt sätt ha tappat det efter att jag klev på bussen. Antagligen för att jag hade en massa olika paket att hålla reda på. :arghh:

Jag har en sån klar bild av att jag la det i väskan när jag klev på bussen, men där ligger det inte.
 
Kände mig stel i ländryggen och som en gammal tant och inte 33 år i morse när jag klev ut sängen efter en sovmorgon, skönt att sova ut 😍. Efter frukost I lugn och ro fick jag åka förbi ica på vägen till stallet för att köpa ett par gurkor då de vi hade hemma hade möglat, mutter. I stallet blev det hoppning idag. Passade på att hoppa 25-30 språng på 3 st hinder för att träna böjda spår på två 50 cm varav en oxer och ett rättuppstående på 60-65 cm och gissa om det högsta var det allra roligaste att hoppa 🤩😍. Fegisen i mig gjorde ett sug i magen för oxern men jag kände att jag kan slänga det åt fanders vilket jag gjorde efter första språnget och hade så kul med hästen 😍. Red lite i undertempo första varvet men det skärpte jag till och som sagt var så körde vi på ett ordentligt pass idag så imorgon får vi nöja oss med skrittur 😍. Insåg iaf att jag vågar anmäla oss till pay and jump/halloweenhoppning utan och gå ner under 50 cm och ja inte behöver höjden vara farligare som min spökhjärna säger; pållan blev lite överraskad vid det enkla hindret på 50 cm på diagonalen och blev lite obalanserad i landningen men inte en hov fel på det på 60-65 cm det är såååå skojigt när man bara kan slänga katastroftankar åt helsike och ha kul, såklart!! 🤩😍. Skrittade av utanför ridbanan genom löv och bara myste 😍. Sen efter stall blev lite kaffe och macka och la gurka i press så nu ska jag göra klart pressgurka och laga tacos 😋
 
Försöker fixa någon sorts middag 😅😆 Oinspirerad men de får blir köttbullar idag.

Trött knappt sovit i veckan och inte många timmar inatt men vad jag saknat min säng som fick bo kvar hos pappa när jag flytta hemifrån 🙏 Hade glömt hur skön den är och sova i 😍
 
Mobiltäckningen här har försvunnit.
det har hänt förut och då hävdade operatören att masten "blåst ur läge"

Kan inte ringa och felanmäla heller eftersom jag ...tada!... inte kan ringa. Skulle behöva åka iväg för att göra det. Orka.... De går inte att kontakta via mail.

Tyvärr finns det bara en enda operatör som funkar här hemma hos mig. Försökte byta men det blev ännu sämre. Man skulle kunna tro att jag bor i obygden men så är det verkligen inte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 691
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 813
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Stil på bostad för uthyrning.
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp