Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och är nostalgisk över uråldriga datorspel på den tiden då man inte behövde slåss, utan kunde vandra runt och upptäcka. Liksom att grafiken var så begränsad att gameplay faktiskt behövde vara bra.

Älskade LucasArt spelen (Monkey Island ftw!) Journeyman Project och liknande. Funderar var man kunde hitta motsvarande idag.
Åh de spelen var ju helt fantastiska. Minns ngn pratande dödskalle 😂
 
Sitter och är nostalgisk över uråldriga datorspel på den tiden då man inte behövde slåss, utan kunde vandra runt och upptäcka. Liksom att grafiken var så begränsad att gameplay faktiskt behövde vara bra.

Älskade LucasArt spelen (Monkey Island ftw!) Journeyman Project och liknande. Funderar var man kunde hitta motsvarande idag.
Det kan man nu också (vandra runt och upptäcka utan att slåss). Finns en uppsjö helt fantastiska sådana spel. Har tips om du skulle känna dig sugen :)
 
Blöh. Det är väl egentligen inte så värst synd om mig men jag är förkyld och höggravid på samma gång och det gör mig ynklig och deppig. Tvååringen också sjuk men tillräckligt pigg för att härja runt. Tur att maken har mer energi än vad jag har åtminstone.
 
Huset dammsuget och hästen promenerad. Tänkte att jag skulle åka en sväng inom en loppis idag, och sitter medvetet här och väntar en stund till. De har öppet kl 9-13, och det verkar alltid vara sådan rusning dit. Kanske inte så fullsmockat om jag väntar en stund till, tänker jag? Blir nog mindre med folk i mataffären också om ett par timmar. Före corona var det alltid så lugnt, så lugnt på lördags- och söndagsförmiddagar. Men inte numera...
 
Blöh. Det är väl egentligen inte så värst synd om mig men jag är förkyld och höggravid på samma gång och det gör mig ynklig och deppig. Tvååringen också sjuk men tillräckligt pigg för att härja runt. Tur att maken har mer energi än vad jag har åtminstone.
Jodå, det är synd om dig. Man får tycka så! Det är jobbigt nog att vara förkyld utan att vara höggravid med en tvååring 🤗
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 713
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 689
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 809
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp