Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så enkelt är det inte. Sen hoppas jag att du förstod att jag ägnar mig åt ngn typ av galghumor?
Får bröstsmärtor och blir andfådd av att ens röra mig så motion är nog inte aktuellt ändå just nu
Nu kommenterade jag enbart sköldkörtelkommentaren och "😉" borde indikera att svaret var lite lättsamt menat.
 
Efter ha varit vaken sedan halv fyra, suttit på lärcentrum mellan 8 och halv ett plus hämtat paket och handlat så var de nödvändigt med en tupplur tillsammans med Morrhoppan när jag kom hem 🙈🤣 Så skönt att de är helg. Ska inte läsa en rad på minst 2 dagar .. Och vi har kommit en bra bit redan på vårat grupparbete.
 
Vi ska flytta på jobbet. Inget är färdigt men flytta ska vi :p
CD2EA8FF-3213-4C3A-8528-AFC4BCC15C5E.jpeg

Mitt skrivbord är packat iaf. På torsdag tänkte jag vara på kontoret igen, får se hur det blir 🙃
 
Suck, dags för den årliga, 'mamma du måste skicka in ett levnadsintyg för att visa att du lever' :meh: varje år ringer hon och undrar var hennes pension är.

Numera kan man skicka den elektroniskt men själva intyget måste stämplas av lämplig myndighet som svenska ambassaden. Och hon glömmer jämt att göra det i god tid.
 
Eldar i spisen, kakelugnen och kaminen nere :love:
Här brinner det i kaminen, och i morse var det endast 2 plusgrader här. Det var IS på vindrutan.... :nailbiting: Jag blev superpaff när jag satte på vindrutetorkarna och det bara lät kräääääääsch (eller hur det nu låter när man försöker torka bort is med vindrutetorkarna :D ) när jag trodde att det bara var vattendroppar på rutan.
 
Sitter på Volvo och väntar på att deras rast ska va över. Behöver dubbelkolla min tidsbokning som ballade ur totalt igår när jag bokade över nätet.
Det var lättfixat. Jag bokade tid igår och skulle ha en tid 7:20, bokningen gick segt å tog en bra stund innan sidan säger att något gick fel och jag fick göra om bokningen igen. Nu var tiden 7:20 borta, tänkte då att det kanske va någon annan inne som bokade samma tid och det blev något tokigt, bokade om och fick ta tiden 7:40 istället. Bokningen gick igenom, gött.

Senare på kvällen ser jag att jag fått TVÅ mail på bokningsbekräftelse och när jag tittar närmare så var det både 7:20 OCH 7:40, skulle ringa verkstan idag och reda ut det, behöver inte riktigt ta upp två tider för att byta ett par däck. Hade så fullt upp på jobbet så glömde av att ringa, kom på det igen runt lunch och turligt nog var jag i den orten verkstan ligger i så tog min egen lunch och väntade ut dom.

Nu är det fixat så 7:20 tiden är min, vet inte varför bokningen blev så konstig. Ska bli skönt å få på vintersulorna till bilen igen så är man redo för vintern sen.
 
Stön. Alltså Nordea, för att faktiskt prata med en verklig person, inte en chattbot så krävs det att man loggar in sig i mobilbanken. Vad gör alla de som inte har appen? Allt jag vill är att prata med en livs levande människa som kan hjälpa mig med ett lite krångligare ärende.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 713
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 689
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 808
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp