Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alldeles för tidigt att frivilligt träna så dags!Jag har duschat och ätit gröt samt parat ihop mina julklappshörlurar med telefonen.
Imorgon bitti ska jag och 25-åringen träna på morgonen så jag har satt alarmet på 4.38
Jag får nog faktiskt hålla med. Vi gick en runda vid en sjö idag. Tror aldrig att vi har varit där i januari annars. Men det gick bra - inte alltför blött .Provsmakat pannkakor.
Fint vårliknande väder här och inte heller så lerigt längre!
Fantastisk snöfri vinter
Jag var ensam helt frivilligt ! Första året ingen tillfrågat mig att fira men antar att poletten trillat ner och de fattar att jag ändå skulle säga nej. Eller om jag redan sagt att jag ska vara hemma oavsett.Jag har funderat rätt mycket på det. Varför är det så mycket farligare att vara ensam på tex julafton och nyårsafton än Lördag den 31 Maj eller Måndag 10 Juni?
Tråkigt att vara ensam kanske det är, men om det är det en person VILL, varför kan hen inte få vara ensam då? Om Pelle tvingas umgås med släkten på nyårsafton för att det är tråkigt att sitta ensam, ska/kan Pelle då tvinga alla att sluta spela fotboll för att Pelle tycker att fotboll är tråkigt? Precis som att någon vill vara ensam så vill någon annan spela fotboll liksom. Sen kan en ju alltid bjuda in, men tvinga? Nej tack.
Rätt sjukt ändå att sådant man har i håret är farligt avfallHudvårdsprodukter räknas iallafall här som farligt avfall.
GRATTIS ️⛱Har massor av saker jag borde göra.. Sy (laga och passa in typ alla mina medeltida plagg samt sy lite nya grejer), rensa här hemma, plugga och söka lite sommarjobb som dykt upp på platsbanken.
Det jag gör är att kika på Netflix och har precis ätit lite pizza. Det är ju faktiskt bara ens födelsedag en gång om året ^^
Vilket ljushuvudSkäms fortfarande över gårdagens miss. Jag var i stallet sent på kvällen, åkte sedan till ICA och handlade. Hade dock glömt att jag hade pannlampan på mig, påslagen. (Dock med uruselt batteri så det var mer mysljus, jag märkte det inte ens när jag satte mig i bilen)
Känns jättefint att jag har gått runt där som en idiot med påslagen pannlampa!
Skäms fortfarande över gårdagens miss. Jag var i stallet sent på kvällen, åkte sedan till ICA och handlade. Hade dock glömt att jag hade pannlampan på mig, påslagen. (Dock med uruselt batteri så det var mer mysljus, jag märkte det inte ens när jag satte mig i bilen)
Nu skulle man haft en kombination av love-gubben och skratt-gubben!Vilket ljushuvud
Sjukt pinsamt! Speciellt som det är Ica Maxi och inte någon mindre kvartersbutikHur kul
Nu saknade jag wow smileyn.Imorse var det tydligen 19 plusgrader i Norge. Rena sommarvärmen
Jag hugger bort isen när det fryser och fyller på med ljummet vatten en gång/dygn. Mina baljor är en på 80 och två på 90 liter till två halvblod och en shettis. Så länge det är fruset i backen och jag kan köra bil går det bra, värre när det blir lerigt då jag har en backe upp från hagen som jag ibland inte tar mig upp för om jag skulle köra ner, då får jag rulla ut slang istället om kranen inte är frusen.Fast det fryser ju i vattentunnorna, vi har termobar utan värme och där fryser vattnet så fort det är minusgrader.
Skäms fortfarande över gårdagens miss. Jag var i stallet sent på kvällen, åkte sedan till ICA och handlade. Hade dock glömt att jag hade pannlampan på mig, påslagen. (Dock med uruselt batteri så det var mer mysljus, jag märkte det inte ens när jag satte mig i bilen)
Överlevde hårfärgningen
Visa bifogad fil 43319
Alltid lika fancy!Jag döör!
Påminner om när jag var in på ICA i byhåla där jag jobbar... det var flera som tittade så konstigt på mig. När jag kommer till kontoret visar det sig att jag gjort som vanligt när jag tänker, jag håller några fingrar mot kinden. Problemet var bara att jag jobbar med alunskiffer som är ett svart mög och det var de gamla handskarna, dvs REJÄLT skitiga. Jag var svart i halva ansiktet