Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi bor så öppet så vinden får ju tag som faen. Så jävla less på det här skitvädret jag vill ha en normal vinter. Alltså 20 minusgrader och snö NUUUUU!
Mja....jag är lite kluven där. Vid 20 minusgrader får man oroa sig för att vattnet kan frysa. Det blir väldigt kallt inomhus. Så länge det inte ösregnar varje dag - och hela världen blir till ett gigantiskt lerhål - så är jag egentligen rätt nöjd med detta väder...... :)
 
Mja....jag är lite kluven där. Vid 20 minusgrader får man oroa sig för att vattnet kan frysa. Det blir väldigt kallt inomhus. Så länge det inte ösregnar varje dag - och hela världen blir till ett gigantiskt lerhål - så är jag egentligen rätt nöjd med detta väder...... :)

Joo visst är det mer jobb vid kyla meeen jag föredrar det :P
 
Mja....jag är lite kluven där. Vid 20 minusgrader får man oroa sig för att vattnet kan frysa. Det blir väldigt kallt inomhus. Så länge det inte ösregnar varje dag - och hela världen blir till ett gigantiskt lerhål - så är jag egentligen rätt nöjd med detta väder...... :)
Ja jag som äe typ delfodervärd åt två ponnysar på lösdrift är glad så länge det inte är för kallt för då vet jag inte hur jag ska lösa vatten till dem.
 
Bakar scones med dottern. Hade hoppats på att det skulle gå någon film på bion här eller någon annan barnaktivitet men tydligen inte. Så vi får göra mysiga saker hemma istället.
 
Fått lite jobb gjort och nu ska jag och ungarna åka till stan och handla lite. Behöver lite basvaror och så är snart hästarna kraftfoder slut. Ska köpa pälsglans också. Tänkte ta tag i svansarna på shettisen och ena islandshästen 🙈 Så leriga och trassliga och hemska efter all variation i vädret. Får bli tvätt och sen massa pälsglans och hoppas det blir lättare att hålla borstade sen.
 
Borde skriva CV och personligt brev men jag vill bara drömma mig bort till värmen och ljusare dagar :meh: Synd att det inte finns några pengar till en veckas semester!
 
Jag har blivit av med lite hår
20200102_110756.webp
 
Hittade en hårtoning i skåpet. Undrar när jag köpte den?
Funderar på om en förpackning räcker till mitt hår
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 593
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 087

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp