Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mja....jag är lite kluven där. Vid 20 minusgrader får man oroa sig för att vattnet kan frysa. Det blir väldigt kallt inomhus. Så länge det inte ösregnar varje dag - och hela världen blir till ett gigantiskt lerhål - så är jag egentligen rätt nöjd med detta väder......Vi bor så öppet så vinden får ju tag som faen. Så jävla less på det här skitvädret jag vill ha en normal vinter. Alltså 20 minusgrader och snö NUUUUU!
Mja....jag är lite kluven där. Vid 20 minusgrader får man oroa sig för att vattnet kan frysa. Det blir väldigt kallt inomhus. Så länge det inte ösregnar varje dag - och hela världen blir till ett gigantiskt lerhål - så är jag egentligen rätt nöjd med detta väder......
Ja jag som äe typ delfodervärd åt två ponnysar på lösdrift är glad så länge det inte är för kallt för då vet jag inte hur jag ska lösa vatten till dem.Mja....jag är lite kluven där. Vid 20 minusgrader får man oroa sig för att vattnet kan frysa. Det blir väldigt kallt inomhus. Så länge det inte ösregnar varje dag - och hela världen blir till ett gigantiskt lerhål - så är jag egentligen rätt nöjd med detta väder......
Ja jag som äe typ delfodervärd åt två ponnysar på lösdrift är glad så länge det inte är för kallt för då vet jag inte hur jag ska lösa vatten till dem.
Jag kör vatten till mina i 25-litersdunkar, fungerar utmärkt.Ja jag som äe typ delfodervärd åt två ponnysar på lösdrift är glad så länge det inte är för kallt för då vet jag inte hur jag ska lösa vatten till dem.
Jag skulle också uppskatta lite minusgrader! Så kanske hästen kunde bli ren någon gång.Vi bor så öppet så vinden får ju tag som faen. Så jävla less på det här skitvädret jag vill ha en normal vinter. Alltså 20 minusgrader och snö NUUUUU!
Fast det fryser ju i vattentunnorna, vi har termobar utan värme och där fryser vattnet så fort det är minusgrader.Jag kör vatten till mina i 25-litersdunkar, fungerar utmärkt.
Grattis i efterskott @Masqueradee
Förresten, hur uttalar du ditt användarnamn? Har suttit i säkert tio minuter nu men kommer inte på något rimligt sätt att uttala det på... ursäkta dum fråga