Ah. Nästa problem är då att jag inte är i stallet dagligen, och det finns inte varmvatten där heller.Haha, nja. Jag råkade kasta om ett par siffror, skulle vara #1357.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah. Nästa problem är då att jag inte är i stallet dagligen, och det finns inte varmvatten där heller.Haha, nja. Jag råkade kasta om ett par siffror, skulle vara #1357.
Va lite fundersam om mitt immunförsvar är nedsatt meeen nu är en till stallkompis förkyld . Lite frisk luft var skönt; longerade pållan lite grann med .
Än blåser det halvstorm så det känns som vi behöver småelda hela tiden. Middag; äter krämig kräftsoppa .
Jag har byggt såna här av halvpallar, sätter på lock de nätter det blir minusgrader. Klarar sig bra om man fyller på med lite varmvatten på kvällen och sätter på locket. Funkar faktiskt över förväntan. Fyllde med byggskum.Lyx! Det går ingen el vid ligghallen, aggregatet till staketet går på batteri.
Ja så länge det inte fryser går det utmärkt vi gör ju så nu. Det är om det blir rejält kallt som det blir problem. Jag har inte råd med thermobar och det finns ingen el, och dena ponnyn är väldigt oral så hon skulle nog dissekera om man bygger något isolerat.
Mission Complete!
Lyckades med att fånga in den motsträviga slöj ancitrusen hanen!
Tog till ett lömskt trick - slangade ur hälften av vattnet i karet (54 liters kar). Så var det lättare att få tag på honom. Släppte i honom i karet där de 2 honorna går, så nu hoppas jag på slöj bebisar
Såg i mitt stora kar, så fläktar en ancitrus hane i en grotta, så där lär det bli bebisar snart med
Vet inte vilken hane det är. Har 3 stora hanar där - Lars, Gunnar och Bengt
Slöj ancitrus?Skulle vilja se bild på dessa
Här är Bengt, en slöj ancitrus hane som bor i stora karet.Skulle vilja se bild på dessa
För någon sekund trodde jag att jag kollade på ett marsvinDom är fina en stund iallafall
Visa bifogad fil 43327
För någon sekund trodde jag att jag kollade på ett marsvin
Helge, en brun ancitrus hane som blev ca 15 cm. Är tyvärr bort nuSkulle vilja se bild på dessa
Helge, en brun ancitrus hane som blev ca 15 cm. Är tyvärr bort nuVisa bifogad fil 43335
Ok. Jag har ju ett stort antal ancitrusar i mina kar. Enda gången de har ätit andra fiskarna, är när de har hittat "fisklik", som jag ej har hunnit städa bortHar för mig att en kompis hade en liknande som åt de andra fiskarna