Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar hockey, JVM, tråkig match och jag känner hur jag blir mer och mer förkyld. Ska till Bollnäs imorgon och ser så inte fram emot resan.
 
Har huvudvärk/migränkänning, som hängt i sedan i eftermiddags. Oh well, jag har haft en fin dag i pojkvännens soffa och sov nån timme intill honom till sista filmen, och kunde äta middag utan att det stegrade. Nu har jag skrollat lite på Buke, och ska försöka göra klart för kvällen och sova.
 
Satan vad det blåser ute! Hoppas inget blåser sönder och att hästarna hinner äta upp sitt hö innan det blåst ut på åkern. Dom har lite lä tack vare stallet iallafall.
Nu har jag duschat och ska lägga mig och lyssna på ljudbok en stund innan det är dags att sova.
 
sitter och leker med
https://thetruesize.com/
efter att Aftonbladet påstått att det är en yta stor som 22 Sverige som brunner och brunnit i Australien.
(kul sida, man sitter gärna och flyttar olika länder i all evighet)
austrlen.PNG

Så såg det ut för några dagar sen när man tittar på sot molnen
 
Allt känns bara blaha. Himla trist allting.
Visst var det en trevlig middag och så. Så det är inte själva det utan mer efteråt.
Eller jag vet inte. Känner mer att just nu stampar jag på samma ställe. Ett steg fram och ett steg bak. Inga svängomer.
Lite halvt meningslöst.
Måste börja tänka nytt. Lösa vissa knutar och kasta en del knutar som är gjorda i cement.
 
Tänker tillbaka på året som var och det har varit mycket upp och ned. Alldeles för mycket ned. Gränsfall att jag stod ut öht.

Hoppas, hoppas verkligen att detta året blir lättare på flera vis.

Jag har inget direkt nyårslöfte annat än att få en bättre balans mellan jobb och fritid och att komma ihåg att regelbunden återhämtning är superviktigt.
 
Nu har jag lagt mig iallafall.
Och stigit upp för att gå på damrummet.
Sen la jag mig igen.
Det luktade illa så tömde sophinken jag har bredvid sängen, tänk er lite yoghurt, clementinskal, bananskal, paprikaskruttar och chokladte-påsar. Den blandningen luktar inget vidare.
:yuck:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 592
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp