Magic puzzle. En app som fanns på datorn när jag köpte den.Oj! Hur gör man det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Magic puzzle. En app som fanns på datorn när jag köpte den.Oj! Hur gör man det?
Ojdå..... Det borde inte kosta många kronor för en hantverkare att komma ut och sätta tillbaks en bräda? Hellre det än att du riskerar att trilla ner! Jag har "steg-skräck" så jag hade också fått fixa hjälp.......Jösses.
Tittar ut och ser en vit bräda ligga på gräsmattan. Det är alltså en knut eller takbräda som lossnat!
Jo det har blåst.....
Ska klä mig och gå ut och inspektera omgivningarna och se vad stormen ställt till med. Nästa bekymmer blir hur jag ska få dit den igen. Jag ska inte stå på stege med min yrsel. Kanske ska jag passa på att göra ren och kanske måla den också?
Här har solen kommit framFuffe spanar efter Henne. Matte dricker te.
Grått och spik-duggregn ute. Jag tänkte vara inne och läsa medan tvättmaskinen jobbar.
Visa bifogad fil 43367
Tänkt på hur ni har det, men ön kanske är säkrare.
Ofattbara bränder!
Bilfirman vägrar ge mig en tid på verkstaden. Jag vill ju inte att de ska dra ut på tiden när jag har dyr lånebil... Så jag vill få en tid och att bilen fixas direkt. De svarar inte.
Kom att tänka på dig när jag såg den här nyheten på vxonews... samma företag kanske...
http://www.vxonews.se/nyheter/vaxjo...ivORATVtL9w4EEafJ43pKf2I-Vvl52VZHyZ95q9Tjc1b8
Undra hur du vet detMozart-kulor är beroendeframkallande..... Sådär helt apropå ingenting.......