Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, DET kan undra....Undra hur du vet det
Jag hade nästan inte bakat alls när jag började med surdeg. Räknade kallt med att misslyckas tio gånger eller så i början, men det bara funkade från första gången och jag och min surdeg levde lyckliga ever after.Trots allt min bakning så är surdegsbröd inte något jag har testat, men faktiskt är sugen på att prova på . Det känns dock som om det är något man måste sätta sig in i och lära sig, och det har hittills inte blivit av.... Men jag kanske har helt fel ???
Det är inte en ambulans för dig?Undrar varför polisen står med blåljus nedanför mitt fönster....
Jag hade nästan inte bakat alls när jag började med surdeg. Räknade kallt med att misslyckas tio gånger eller så i början, men det bara funkade från första gången och jag och min surdeg levde lyckliga ever after.
Lade precis märke till att när jag öppnar en burk läsk så gillar jag att sörpla i början när den är full
Jag sitter i matsalen på jobbet, och kom just på det
Kan inte sluta heller
Vad trist @sthu att bli drabbad av sådana skojare
Är svårt nog att hitta rätt bil.
Jag hickar ofta vid första klunken av läskGillar det med o så brukar jag sätta i halsen
Lycka till!Sitter i ett väntrum igen.
Ja minst sagt. Kontaktar alla instanser jag kan tänka mig. Konsumentvägledare, Motormännens jurist, ARN..
Men jag vägrar ge upp! Jag ska ha mina bromsar bytta på garantin.
Det är så fasligt dyrt att åka med UL. Folk har inte råd.Hemma, skönt att allt klaffade, men undrar hur sjutton UL inte går extremt mycket minus, bussen från Östhammar till Gimo, enda passageraren, från Gimo till Österbybruk, jag och en till som klev på och av några buss stop emellan. Inte alls särskilt mycket folk på U-tåget till Gävle. Hade några SJ poäng som gick ut om två dagar, så använde dem att åka från Gävle till Bollnäs, 20 minuter i Gävle. Inget försenat, ingen stress.
Megara är redan uttråkad, hon vill tillbaka till det stora huset och sin hund.