Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu säger firman att deras riktlinjer går före vad bestämmelserna från Konsumentverket säger
De blåvägrar att åtgärda felet.
Går det inte att ta kontakt med konsumentverket? Och bara fråga dem om företaget har rätt att göra så? De borde ju kunna föreslå vad man kan göra.Ska prata med en vägledare i kommunen på tisdag.
Konsumentverket själva har väl ingen sån tjänst tror jag.
Det är helt absurt det här. Hur korkade får man vara som företagare?
Förutom den lilla detaljen att konsumentköplagen är tvingande, då... Den går ju inte ens att avtala bort. Hur tänkte de där?!
Går det inte att ta kontakt med konsumentverket? Och bara fråga dem om företaget har rätt att göra så? De borde ju kunna föreslå vad man kan göra.
Grattis!!!Har precis tackat ja till den erbjudna tjänsten! 75% och en typ av tjänst som jag tror jag kommer trivas med. Fick dessutom bra lön. Käckt!
Nu ska jag fortsätta plugga.
Vilka är deras riktlinjer då, att blåsa sina kunder?Nu säger firman att deras riktlinjer går före vad bestämmelserna från Konsumentverket säger
De blåvägrar att åtgärda felet.
Vart vänder jag mig? Det måste ju finnas något jag kan göra.
Vilka är deras riktlinjer då, att blåsa sina kunder?
Fick precis en trofé - har varit här på buke i nio år ni har alltså skänkt visdom och glädje till mig i hela nio år Tack alla!!
Jag gissar att mina inte är så utspriddaHeja!
Jag hade visst varit här i snart fjorton år och gjort ca 19 inlägg om dagen
Jag gissar att mina inte är så utspridda