Vad kul, Grattis!Jag har får nytt jobb!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul, Grattis!Jag har får nytt jobb!
Grattis!!!Jag har får nytt jobb!
Det där skulle jag nog behöva gå påJag har fått nya arbetsuppgifter. Ska hålla i en slags workshop för bemötande av demenssjuka.
Tack, Ett Spanskt företag som behöver en signalingenjör och Samordnare! Oj fans det en! Hej! Jag är jätteglad!Grattis!!!
Vilken fin tallrik Och jag slänger en lysten blick på köttetVisa bifogad fil 43388
Jag är ingen matfotograf, men är så jäkla nöjd att jag lyckades göra egen bearnaisesås. Jag försökte på nyårs, men misslyckades, så jag gjorde ett nytt försök idag.
Och ja, sås är livet.
Den är från Mateus! Ja, sambon blev lite extra populär när han kom hem med en sjukt fin bit oxfiléVilken fin tallrik Och jag slänger en lysten blick på köttet
Hur gör man det? Jag tänker att 99% av en bea är ju smör och ägg@Unafraid jag har med gjort egen bearnaise idag! Vegan och första gången. Blev inte så gott
Den är från Mateus! Ja, sambon blev lite extra populär när han kom hem med en sjukt fin bit oxfilé
Hur gör man det? Jag tänker att 99% av en bea är ju smör och ägg
Siffernörd som jag är så vill min hjärna vill påstå att det där inte stämmerHeja!
Jag hade visst varit här i snart fjorton år och gjort ca 19 inlägg om dagen
Siffernörd som jag är så vill min hjärna vill påstå att det där inte stämmer
Mina uträkningar säger: 19x14x365=97,090
Och: 21,009/14=1500.64...
1500.64/365=4.1...