Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror det. Att neka till allt och inte åtgärda något. Helst lite lögner också.
Du kan ju gå till pressen. Så länge du använder företagets namn och inte personernas namn så klassas det inte som förtal. Man får säga vad man vill om företag.
Vill du vara anonym så har du ju källskydd och tidningen får inte avslöja vem som gett dem uppgifterna.
 
Du kan ju gå till pressen. Så länge du använder företagets namn och inte personernas namn så klassas det inte som förtal. Man får säga vad man vill om företag.
Vill du vara anonym så har du ju källskydd och tidningen får inte avslöja vem som gett dem uppgifterna.

Ja, det har jag med tänkt på att göra. Vi är ju många som har drabbats av deras "tjänster". Kanske dags för ett mail till valfri tidning?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 074

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp