Jag gav mamma en sådan en gång, men inte i samma stil som din. Utan en (full?) kanin i rosa gummi som ser ut som att den har huvudet nere i flaskan, det är också en slags stilNu hörni, nu försluts vinflaskor med stil här!
Visa bifogad fil 43391
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gav mamma en sådan en gång, men inte i samma stil som din. Utan en (full?) kanin i rosa gummi som ser ut som att den har huvudet nere i flaskan, det är också en slags stilNu hörni, nu försluts vinflaskor med stil här!
Visa bifogad fil 43391
Du kan ju gå till pressen. Så länge du använder företagets namn och inte personernas namn så klassas det inte som förtal. Man får säga vad man vill om företag.Jag tror det. Att neka till allt och inte åtgärda något. Helst lite lögner också.
Du kan ju gå till pressen. Så länge du använder företagets namn och inte personernas namn så klassas det inte som förtal. Man får säga vad man vill om företag.
Vill du vara anonym så har du ju källskydd och tidningen får inte avslöja vem som gett dem uppgifterna.
Haha, samma här!Jag hickar ofta vid första klunken av läsk
Blir nyfiken på vilka fler ”hundar som ligger begravda”Jag tror det. Att neka till allt och inte åtgärda något. Helst lite lögner också.
Jag har inte hittat den statistiken?Heja!
Jag hade visst varit här i snart fjorton år och gjort ca 19 inlägg om dagen
Vad roligt! -och nyttigt!Jag har fått nya arbetsuppgifter. Ska hålla i en slags workshop för bemötande av demenssjuka.
Katten har snott filten i soffan. Funderar på avledande manöver för att återerövra den
Fått låna en bit av den så jag behöver inte utmana ödet
Jag försöker dela knä med laptopen knepigare än vad man tror när katten kräver en hand på sig och skyr inte medel att försöka kladda på laptopen annarsKatten har snott filten i soffan. Funderar på avledande manöver för att återerövra den
Blir nyfiken på vilka fler ”hundar som ligger begravda”
Håller med även om man blir helt förfärad!Ser en serie på svt play som heter Exit.
Grundad på en sann historia om rika snubbar som har allt men de går bara utför. Kan rekommenderas!