Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag har inte ens lagt mig än. Får sån ångest av att flytta mig från soffan till sängen så blir inte av. Men nu ska jag försöka ta mig upp och släppa ut hunden en sista gång 😊
 
Lördag racing day! Följer nyheterna om bränderna mellan löpen!
En aussie komikwr startade en insamling på FB mindre än 48 h sen och redan över 6 miljoner aussi dollar donerat från världens alla hörn, till de frivilliga firefighters och offer för bränderna. Sambon och jag har donerat med.
Komikern är Celeste Barber, hennes instagram är hilarious!
 
Slötittar på Nyhetsmorgon, har ätit god frukost - getost, knäckebröd och chaite :d - och ska ta en kopp kaffe nu innan jag sätter fart på dagen 😊.
 
Ska bygga ihop (koppla ihop kabel, transformator, osv) min värmebalja idag :up: !

Har - tramsigt nog - fortfarande liiiiiiite dåligt samvete för att jag köpte den. Men jag antar att jag kommer att tänka annorlunda om det slår till och blir -10 grader i ett par veckor. Speciellt om det händer i februari när maken ska iväg och resa och det bara finns jag här som kan bära vatten.......
 
Ska bygga ihop (koppla ihop kabel, transformator, osv) min värmebalja idag :up: !

Har - tramsigt nog - fortfarande liiiiiiite dåligt samvete för att jag köpte den. Men jag antar att jag kommer att tänka annorlunda om det slår till och blir -10 grader i ett par veckor. Speciellt om det händer i februari när maken ska iväg och resa och det bara finns jag här som kan bära vatten.......
Värmebalja är värd varenda krona jag har haft min thermobar i snart 15 år
 
Vi har städat hela huset riktigt ordentligt. Plockat undan och dammat och städat bort julen. Heja oss!

Däremot hittade vi inte våtmoppen. Den är puts väck, finns ingenstans. Begriper inte hur man tappar bort en mopp i en lägenhet på 77 kvadrat.
Tror vi har ett spöke som lägger gafflar i besticklådan, dammar (för det var nästan inget damm alls trots att vi typ aldrig dammar) och snor moppar..
 
Kalas på g 😊.
 

Bifogade filer

  • 20200104_105613.webp
    20200104_105613.webp
    122,9 KB · Visningar: 25
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 069

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp