Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20200103_212838.webp

"Någon" har tagit min plats i soffan och ALLA filtar. :cautious:

Känner mig effektiv. 12 h arbete, stallfix på det, ut en sväng med vovve, städat ena toaletten inkl spegelputs, dra igång dammsugaren i hallen, rört ihop hemgjort tapetklister i hopp om att kunna tapetsera barnens dockhus med det. Nu blir det sängen. Ska försöka komma till jobbet tidigare i morgon bitti. Kollegan såg sliten ut så det vore trevligt att kunna lösa av denne extra tidigt. Sen om jag faktiskt kommer upp så tidigt vetefan.. :o men försöka duger ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 265
Senast: Squie
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka