Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha Ija missade den delenSiameser och orientaler överlag !
Nej det blåser kalltOk. Det är inte jättevarmt faktiskt. Tror att jag går in igen.
Jag har får nytt jobb!
Har också goda erfarenheter av att göra surdeg från grunden, nu har jag inte bakat superregelbundet men när jag gjort så har det bara blivit bra!
Ett tips om det är lite kallt i huset (här är det sällan några 25 grader vintertid) är att använda en sån där liten elektrisk värmematta som man kan ha till frösådder. Sätter man en burk med fördegen där några timmar så brukar den vara pigg och glad - eller, så glad en surdeg nu kan vara - när det är dags att baka.
Grov vårdslöshet kan väl aldrig klassas som olycka, hur gärna ägaren till geväret än vill det?Herregud.
Läser DN om en "jaktolycka".
"– Det är ett jaktlag med tre män från Danmark och olyckan skedde när de avslutade jakten. En person satt i förarsätet på en bil, och när de andra två lade in sina vapen i bagageluckan gick skott av och träffade mannen i ryggen, säger Patric Fors, presstalesperson hos polisen i region syd. "
Mannen i förarsätet blev svårt skadad.
Var har man gjort av hjärnan om man hanterar ett laddat vapen i bakluckan på en bil?
Jag vill också ha ett spöke som dammarVi har städat hela huset riktigt ordentligt. Plockat undan och dammat och städat bort julen. Heja oss!
Däremot hittade vi inte våtmoppen. Den är puts väck, finns ingenstans. Begriper inte hur man tappar bort en mopp i en lägenhet på 77 kvadrat.
Tror vi har ett spöke som lägger gafflar i besticklådan, dammar (för det var nästan inget damm alls trots att vi typ aldrig dammar) och snor moppar..
Jag kan inte låta bli att undra lite över jaktutbildningen i Danmark, det är inte första gången jag hör om danskar i olika "olyckor" eller misstag.Herregud.
"– Det är ett jaktlag med tre män från Danmark och olyckan skedde när de avslutade jakten. En person satt i förarsätet på en bil, och när de andra två lade in sina vapen i bagageluckan gick skott av och träffade mannen i ryggen, säger Patric Fors, presstalesperson hos polisen i region syd. "
Var har man gjort av hjärnan om man hanterar ett laddat vapen i bakluckan på en bil?
Herregud.
Jag kan inte låta bli att undra lite över jaktutbildningen i Danmark, det är inte första gången jag hör om danskar i olika "olyckor" eller misstag.