Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du någon dansk ost där? Min mamma köpte en när vi bodde hemma,den stank :yuck: så den blev alltid "inlåst"
Min morfar var dansk. Något han Inte gav upp efter flytt till Sverige var osten. Han hade den med ÖÖÖÖVERALLT. Inklusive jobbet. Hans kollegor jävlades med honom så de tog osten (tror han hade den i plastlådor så den skulle lukta mindre), satte koppel på den och hängde ut genom fönstret/satte fast i bordet etc tills han kom in på raster och ropade typ "AKTA!!! DEN RYMMER!!" när han klev in i fikarummet :p
 
Tusan, glömde att betala ett par räkningar innan sista december - skrev under dem nu innan någon påminnelse kommit men får se om jag får betala någon ränta ... :nailbiting::cautious:
 
Nu säger firman att deras riktlinjer går före vad bestämmelserna från Konsumentverket säger O_o
De blåvägrar att åtgärda felet.
Vart vänder jag mig? Det måste ju finnas något jag kan göra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 591
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp