Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte en ambulans för dig?
Så tråkigt. Hoppas det inte var någon i ditt hus.Hade iofs inte varit helt fel
Gick ner tillslut. Var tyvärr ett självmord.
Så tråkigt. Hoppas det inte var någon i ditt hus.
Tragisk början på det nya året.Ja verkligen! Tror inte det, som jag förstod hade personen hoppat från bron och inte från huset.
Min morfar var dansk. Något han Inte gav upp efter flytt till Sverige var osten. Han hade den med ÖÖÖÖVERALLT. Inklusive jobbet. Hans kollegor jävlades med honom så de tog osten (tror han hade den i plastlådor så den skulle lukta mindre), satte koppel på den och hängde ut genom fönstret/satte fast i bordet etc tills han kom in på raster och ropade typ "AKTA!!! DEN RYMMER!!" när han klev in i fikarummetHar du någon dansk ost där? Min mamma köpte en när vi bodde hemma,den stank så den blev alltid "inlåst"
Jag med betalade igår flera dagar för sent på någonTusan, glömde att betala ett par räkningar innan sista december - skrev under dem nu innan någon påminnelse kommit men får se om jag får betala någon ränta ...
Då är jag kanske inte den enda och de kan ha lite överseende Men banken verkar ha stängt så mina pengar skickas inte iväg förrän den 7e januariJag med betalade igår flera dagar för sent på någon
Plus?Nu säger firman att deras riktlinjer går före vad bestämmelserna från Konsumentverket säger
De blåvägrar att åtgärda felet.
Vart vänder jag mig? Det måste ju finnas något jag kan göra.
Vad säger konsumentverket om det?Nu säger firman att deras riktlinjer går före vad bestämmelserna från Konsumentverket säger
De blåvägrar att åtgärda felet.
Vart vänder jag mig? Det måste ju finnas något jag kan göra.
Plus?
Vad säger konsumentverket om det?