Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan inte sova.

Fyllde år den 1, 40 år och personligen är det ingen stor grej men beställde 1 sak som sambon ville ge i present och som jag verkligen ville ha. Tro på fasen när jag hämtade ut den idag att den var defekt. Jag beställde en smartwatch. Den har garanterat varit inne för att den är återlämnad. Inte i originalförpackning. Saknades vissa grejer som det stod att det skulle vara med. Kunde inte koppla ihop med telefonen, svarade inte på skärmen samt att den laddade sjukt dåligt.

Japp jag är rätt irriterad och tappade lusten på att handla en ny så blir nog att jag skiter i alltihop.

Kan saker inte bara fungera liksom?

Ledig från jobbet tills den 7/1 men just suttit med en offert och fått iväg pga av kollegorna inte hade en aning om vad det handlade om och de "hinner" inte. Vaddå inte hinner? Varenda jäkel är ju ledig inom våran bransch nu typ
 
Fick mail nu att lägenheten är min och att jag kan flytta in 10de Januari :D
Det är nybyggt och hon som haft den innan har knappt bott där!
"ett hållbart boende för ett energieffektivt och miljömedvetet byggande. Låg energianvändning motsvarande hälften av Boverkets byggregler. Dessutom är isolering av ytterväggar förstärkt. Detta uppnås genom solceller på alla hus samt att uppvärmningen sker med värmepump och fjärrvärme via vattenradiatorer" :love:
 
Fick mail nu att lägenheten är min och att jag kan flytta in 10de Januari :D
Det är nybyggt och hon som haft den innan har knappt bott där!
"ett hållbart boende för ett energieffektivt och miljömedvetet byggande. Låg energianvändning motsvarande hälften av Boverkets byggregler. Dessutom är isolering av ytterväggar förstärkt. Detta uppnås genom solceller på alla hus samt att uppvärmningen sker med värmepump och fjärrvärme via vattenradiatorer" :love:
På min födelsedag! :D Men alltså, huuuur bra? Vilken grym start på året för dig 💪
 
Jul och nyår över. Men fullt upp med jobb!! Samt en till heat wave, svettas som en gris!

Och Australien brinner värre än någonsin :(
Vi är säkra här men är ju ledsen för alla drabbade människor och djur...
Tänkt på hur ni har det, men ön kanske är säkrare.
Ofattbara bränder!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 592
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp