Tusen tack!❤ Försök strunta i svärmor och föräldrar, vill de fira kan de väl göra det på egen hand.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tusen tack!❤ Försök strunta i svärmor och föräldrar, vill de fira kan de väl göra det på egen hand.
Tyvärr så har de rätt att kräva ersättning för lånebil även om jag tycker det är låg nivå. De har rätt att åtgärda felen innan du anlitar någon annan men de är inte skyldiga att hålla dig med bil.Nu vill bilfirman ha betalt för lånebil. De säger inte hur mycket. Får se verkligen ta betalt för det?
De svarar fortfarande inte på om de kommer åtgärda problemen och på vilken verkstad. Jag vill ju veta att det är en auktoriserad som gör det.
Inte pest utan tbc dåHar bokstavligen hostat mig blodig inatt. Men är feberfri! Alltid nåt Hoppas verkligen att alla mina grannar är bortresta fortfarande för det kan inte ha varit en kul natt för dom annars
Inte pest utan tbc då
Skylll på att grannen hade rökhosta annars
Ah, du är ingen lungsiktig och lidande konstnär längre?Har bokstavligen hostat mig blodig inatt. Men är feberfri! Alltid nåt Hoppas verkligen att alla mina grannar är bortresta fortfarande för det kan inte ha varit en kul natt för dom annars
Jag tror inte du behöver göra någon ny anmälan till ARN utan tar upp det när de kontaktar er, men tyvärr är det inte så mycket att göra under tiden. Får ni rätt hos ARN kommer ni troligen även bli dömda att få hyr-/lånebil ersatt, sen gäller det "bara" att få betalt.@Mia_R Ja jag tycker det är riktigt svinigt beteende från deras sida..
Nu säger de att vi måste besiktiga på deras verkstad, trots att vi har från oberoende tredje part att det måste bytas bromsar. Litar inte ett skit på att de kommer göra en rättvis bedömning.
Ska anmäla till ARN igen. Men vad gör vi under tiden? Kan ju inte köra runt med dåliga bromsar..