R
Raderad medlem 68338
Ah, du är ingen lungsiktig och lidande konstnär längre?
Well, vaknade med intorkat blod runt munnen. Still got it!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, du är ingen lungsiktig och lidande konstnär längre?
På väg hem från Grövelsjön. Lunchpaus i Mora nu.
Jag tror inte du behöver göra någon ny anmälan till ARN utan tar upp det när de kontaktar er, men tyvärr är det inte så mycket att göra under tiden. Får ni rätt hos ARN kommer ni troligen även bli dömda att få hyr-/lånebil ersatt, sen gäller det "bara" att få betalt.
Har du blivit undersökt av läkare? Låter ju inte så bra att hosta blodWell, vaknade med intorkat blod runt munnen. Still got it! ⚰
Har du blivit undersökt av läkare? Låter ju inte så bra att hosta blod
Nä, du håller på att bli vampyr så klart!Jag tror bara att jag hostat sönder ngt litet kärl. Så alltså ingen TBC
TBC känns ju inte så aktuellt men lunginflammation? Jag har haft mycket problem med hemsk hosta men aldrig hostat blod. De som hostat blod har alla haft lunginflammation. Så jag skulle råda dig att kolla upp det!Jag tror bara att jag hostat sönder ngt litet kärl. Så alltså ingen TBC
TBC känns ju inte så aktuellt men lunginflammation? Jag har haft mycket problem med hemsk hosta men aldrig hostat blod. De som hostat blod har alla haft lunginflammation. Så jag skulle råda dig att kolla upp det!
Får kolla det om det inte blivit bättre efter helgen.
TBC är faktiskt inte så ovanligt som man kan tro nuförtiden! Min tantpolare fick TBC för ngt år sedan och då fick jag också testa mig. Hon hade dock haft tbc på 20-talet och tydligen ligger det latent och lurar! OT
Absolut har TBC blivit vanligare, men kanske inte det första man tänker på är ju rätt mycket större chans det är lunginflammation än just TBC. Gör så!Får kolla det om det inte blivit bättre efter helgen!
TBC är faktiskt inte så ovanligt som man kan tro nuförtiden med större rörlighet/migration/resor.
Min tantpolare fick TBC för ngt år sedan och då fick jag också testa mig. I hennes fall hade hon dock haft tbc på 20-talet och tydligen ligger det latent och lurar! OT
Kör försiktigt!
Träffade på städerskan. Hon var bedårande söt så det gör absolut ingetTyp, åh vad mysigt att någon har redan har pillat på toapappret som jag måste använda för att torka mig med.