Har havsutsikt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ramla inte ur sängen bara! Första gången jag fick skiten utskriven lekte min säng rodeo med mig och jag spydde nästan upp tarmarna dagen efter till efter k 15, trodde på fullt allvar att jag verkligen var döende i min lunginflammation. Jag tillfrisknade mirakulöst ett par dagar senare när jag inte orkade ta någon hutt på kvällen, visade sig att jag är allergisk mot allt morfinliknande, kan inte ens ta värktabletter utan att spy om de innehåller något med morfinbas.
Jag vet, högmod går före fall.Nä det vore olägligt eftersom jag har sovloft
Jag sover oftast då hahaDet har jag också gjort flera gånger på sistone! Brukar vinka men det är ju alltid mitt i natten jag dundrar förbi
Min mammas förrförra körkort hade ett riktigt förfärligt foto, mamma berättade att polisen som tittade på kortet bokstavligen hajjade till vid en kontroll. Bilden var något man hade kunnat skrämma små barn med!
Jag ser ut som en krigsfånge på mitt. Det är det som gäller på passfotonJag längtar tills det är dags att byta ut mitt pass. Köldeksem utan smink är inte en bra look