Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ramla inte ur sängen bara! Första gången jag fick skiten utskriven lekte min säng rodeo med mig och jag spydde nästan upp tarmarna dagen efter till efter k 15, trodde på fullt allvar att jag verkligen var döende i min lunginflammation. Jag tillfrisknade mirakulöst ett par dagar senare när jag inte orkade ta någon hutt på kvällen, visade sig att jag är allergisk mot allt morfinliknande, kan inte ens ta värktabletter utan att spy om de innehåller något med morfinbas. 🤢

Nä det vore olägligt eftersom jag har sovloft ;)

Sådär; fick studsa upp ur sängen vid 2 för att hämta mamma från sjukan; konstaterade att det var 6 minusgrader ute; så skön luft och så stjärnklart 😍. Det är vinter och ska va såhär nu; vill inte ha de äckliga tio plusgrader som väntas nästa vecka. Fi fan; baskiluskerna och fästingjävla gynnas av äckelfukten/-värmen. Nä sova igen!

Blev väckt vid halv sex an kelsjuk katt. Som givetvis blev vansinnigt besviken på att det var jag som vaknade och inte husse.
Sen dess har hon sett till att jag varit vaken. Nu känns det ju bara fånigt att somna om..

Ikväll bär det av till Borås och klubb Undergrunden!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 265
Senast: Squie
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
860
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023