Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ramla inte ur sängen bara! Första gången jag fick skiten utskriven lekte min säng rodeo med mig och jag spydde nästan upp tarmarna dagen efter till efter k 15, trodde på fullt allvar att jag verkligen var döende i min lunginflammation. Jag tillfrisknade mirakulöst ett par dagar senare när jag inte orkade ta någon hutt på kvällen, visade sig att jag är allergisk mot allt morfinliknande, kan inte ens ta värktabletter utan att spy om de innehåller något med morfinbas. 🤢

Nä det vore olägligt eftersom jag har sovloft ;)
 
Sådär; fick studsa upp ur sängen vid 2 för att hämta mamma från sjukan; konstaterade att det var 6 minusgrader ute; så skön luft och så stjärnklart 😍. Det är vinter och ska va såhär nu; vill inte ha de äckliga tio plusgrader som väntas nästa vecka. Fi fan; baskiluskerna och fästingjävla gynnas av äckelfukten/-värmen. Nä sova igen!
 
Blev väckt vid halv sex an kelsjuk katt. Som givetvis blev vansinnigt besviken på att det var jag som vaknade och inte husse.
Sen dess har hon sett till att jag varit vaken. Nu känns det ju bara fånigt att somna om..

Ikväll bär det av till Borås och klubb Undergrunden!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 593
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp