Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på dig!Tror att jag har fått flunsan. eller något annat som gör att man snorar och har huvudverk.
Å fy tusan!!Bär jag på en förbannelse?
Andra gången i rad som badhuset fått stänga när jag varit där. För att något barn kräkts i bassängen. Tack och lov hade jag simmat klar bägge gångerna.
Efter åtta månader kom tavlan äntligen upp på väggen. Enda kruxet är att ramen glappar, verkar vara den vanliga visan med grejer från Ikea.
Visa bifogad fil 42757
Det är enkelt men tar en stund.Å fy tusan!!
Hur gör de rent bassängen efter något sådant?
Jag hade dött..
Oj, nu blir jag stum. Har aldrig trott att någon skulle vilja ha något jag gjortJag vill oxå ha en elefant
Vilka fina elefanter @godisklubba
Tack så jättemycket!Oj vilka fina elefanter @godisklubba!
Du har pmOj, nu blir jag stum. Har aldrig trott att någon skulle vilja ha något jag gjort
Det går säkert att lösa, du får gärna skicka PM om du vill
Dina elefanter är ju superfina! De skulle vara högvaluta i min umgängeskretsOj, nu blir jag stum. Har aldrig trott att någon skulle vilja ha något jag gjort
Det går säkert att lösa, du får gärna skicka PM om du vill
Men oj, tack!Dina elefanter är ju superfina! De skulle vara högvaluta i min umgängeskrets
Och för hopplösa fall som mig som inte fattar vad som är upp och ner på en virknål så är det ren magiMen oj, tack!
För mig är det som terapi att virka och se saker växa fram ur ett garnnystan, har inte haft en tanke på att folk skulle kunna vilja ha dem
Förbud mot barn i det offentliga rummet säger jag.Alltså fan vad äckligt @tanten ! Porta barn från allmänna badhus eller se till att de har en egen bajs/spya-pool?