Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ”vågar” ge mej ut och handla imorgon eller om julrean fortsatt gör alla som tokiga. Kanske om jag är på plats när affären öppnar. Ja ja dagens ilandsbekymmer
 
Åkte till Granngården för att köpa bl a spån men de hade slut och får inte in förrän vecka 2, jag som behöver det till nyår så nu måste jag ut igen. :mad:

Lite lustigt dock och en syn jag verkligen inte väntade mig när jag kom ikapp en EPA-traktor, det var en Porsche Cayenne! :laugh:
 
Åkte till Granngården för att köpa bl a spån men de hade slut och får inte in förrän vecka 2, jag som behöver det till nyår så nu måste jag ut igen. :mad:

Lite lustigt dock och en syn jag verkligen inte väntade mig när jag kom ikapp en EPA-traktor, det var en Porsche Cayenne! :laugh:

Den brukar slira omkring här i krokarna.
Vissa har för mkt pengar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 069

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp