Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förbud mot barn i det offentliga rummet säger jag.
jag har varit ute idag vid 14 tiden,det var lugna gatan.Funderar på om jag ”vågar” ge mej ut och handla imorgon eller om julrean fortsatt gör alla som tokiga. Kanske om jag är på plats när affären öppnar. Ja ja dagens ilandsbekymmer
Jag var till Willys i ungefär samma tid. Det var galet. Höll knappt på att hitta parkering.jag har varit ute idag vid 14 tiden,det var lugna gatan.
Jag var på Lidl o granngårdenJag var till Willys i ungefär samma tid. Det var galet. Höll knappt på att hitta parkering.
Är du med?Kollar JVM och är redan nervös
Är du med?
Hummm. tittar själv inte på hockey. så jag vet inte.Enbart som nervös tittare hemma Viss hockey är inte bra för mitt hjärta.
Jag var vid gränby c idag vid 13, helt kaos! Folk körde uppför stenkanter och parkerade i den tidigare grässlänten, numera lervällingen.Funderar på om jag ”vågar” ge mej ut och handla imorgon eller om julrean fortsatt gör alla som tokiga. Kanske om jag är på plats när affären öppnar. Ja ja dagens ilandsbekymmer
Kan glädja (?) dig med att det nog inte finns något upp och ner på en virknålOch för hopplösa fall som mig som inte fattar vad som är upp och ner på en virknål så är det ren magi
hyfsat lugnt vid IkeaJag var vid gränby c idag vid 13, helt kaos! Folk körde uppför stenkanter och parkerade i den tidigare grässlänten, numera lervällingen.
Åkte till Granngården för att köpa bl a spån men de hade slut och får inte in förrän vecka 2, jag som behöver det till nyår så nu måste jag ut igen.
Lite lustigt dock och en syn jag verkligen inte väntade mig när jag kom ikapp en EPA-traktor, det var en Porsche Cayenne!
Åkte till Granngården för att köpa bl a spån men de hade slut och får inte in förrän vecka 2, jag som behöver det till nyår så nu måste jag ut igen.
Lite lustigt dock och en syn jag verkligen inte väntade mig när jag kom ikapp en EPA-traktor, det var en Porsche Cayenne!
Det finns här också
Här är det King Cab som gäller